live dj vraag

Voor vragen over Playlist Automation Language.
Gesloten
Ziekenomroep
**
SAM-versie: 4.2.2.*
Database: MariaDB
Windows: XP

live dj vraag

Ongelezen bericht door Ziekenomroep »

Hoi, heb weer een nieuw vraagje, nu we goed aan de weg timmeren op #Radiowaubach

En ik ook graag wil starten met meerdere djs live. nu is mijn vraag kan ik mijn 2e stream zodat hij deze laat vanuit mijn sam als een van hun live gaat? op dit forum kwam ik deze tegen

http://www.sambroadcasterforum.nl/viewt ... 000ce4e250

maar wil dit zelfde graag in de weekloper verwerken, omdat ik anders nog met duizende palscripts moet draaien. de dj die live is is op maandag van 20:00 uur tot 22:00 uur live.

En ik wil het zo proberen, dat ik de muziek ook door de soundprocesing krijg van deze hoofdstudio uit.

Hoop dat jullie me opweg kunne helpen. alvast dank. ps het kan langer duren voordat ik antwoord geeft. dit komt ik loop op krukken de komende 7 weken. daar ik geopereerd ben. groetjes johnny
Guus
SAM-versie: 2.7.9.
Contacteer:

Re: live dj vraag

Ongelezen bericht door Guus »

Je kunt als je twee djee streams hebt gewoon simpel sam die streams laten oppakken in een PAL script.
Staat wel ergens al geloof ik op het forum. ;)
Ziekenomroep
**
SAM-versie: 4.2.2.*
Windows: XP

Re: live dj vraag

Ongelezen bericht door Ziekenomroep »

Ik had er inderdaad opgezocht. maar vond alleen het bovenstaande. Maar wil het gewoon in mijn weekscript verwerken. als iemand me ene juiste link kan sturen. op dit forum. dan zal ik proberen om het een plaats te geven in de weekloper.

Ondanks toch bedankt voor je reactie
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht