Sam 4.2.2 Remote desktop issues, Stopt met disconnection van remote desktop

Cross-fade, ClockWheel, Weight, Playlist Rules, etc..
Plaats reactie
kutleven
Beginnende SAM-gebruiker
SAM-versie: 4.2.2.*
Database: Geen Database
Windows: Server 2012

Sam 4.2.2 Remote desktop issues, Stopt met disconnection van remote desktop

Ongelezen bericht door kutleven » 10 feb 2020, 15:32

Hallo.

Dus zoals de titel al zegt, Issues met remote desktop, Ik heb geen flauw idee op welke punt ik moet zijn.

Klein verhaaltje om alles duidelijk te maken.
Ik heb zelf altijd servers gehost, Mijn vader en vriendin zijn laatste tijd constant bezig met de gezellige piratenzender.
Dus we dachten van, Hee een oude server computer tot beschikking (windows server 2012 R2)
Ze gebruiken beiden een oude computer, Dus de werklading van hun computers afnemen en dan via de thuis VPS laten draaien zal een hoop schelen toch?
Ik heb zelf altijd wel andere Gameservers gehad altijd vps gehost, Wat tuurlijk nu ook werkt.
Nu zitten we met het volgende probleem, Op het moment dat we disconnecten van Remote Desktop stopt sam ook met spelen, Ik hen een hoop configuraties nagekeken en zie de reden er niet van in dat het niet werkt, Ook uitgetest met gameserver wat ook volledig werkt.

Iemand hiermee toevallig wat ervaring en die dit project op weg kan helpen? Want ik denk dat het configuratie is van sam? (heb persoonelijk geen verstand ervan, het is hun ding)

Sam werkt volledig niks aan de hand

Mvg Johan :)

hitstream
*
SAM-versie: SAM 2019.1
Database: MySQL 5.7
Windows: 7 64-bits

Re: Sam 4.2.2 Remote desktop issues, Stopt met disconnection van remote desktop

Ongelezen bericht door hitstream » 15 feb 2020, 03:04

dat heb ik met win 10 en dan sam 2019 loopt probleemloos via teamviewer ook geen probleem maar remote desktop werk ook tot dat je uitlogt stop alles ben aan het zoeken geweest en het blijkt dat de geluidskaart een tik krijgt en dan stopt sam remote desktop doet iets met de geluids kaart al veel instellingen geprobeerd maar nog geen oplossing gewonden na ja terug naar win 7 dan werkt het wel server 2012 is een afleiding van win 10

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht