Advies gevraagd voor alternatief Facebook Live en Youtube Live bij grote aantallen kijkers.

Kletsen over van alles en nog wat !
Plaats reactie
Yahemeka777
Beginnende SAM-gebruiker
SAM-versie: Geen.
Database: Geen Database

Advies gevraagd voor alternatief Facebook Live en Youtube Live bij grote aantallen kijkers.

Ongelezen bericht door Yahemeka777 »

Dit is de eerste keer dat ik in dit forum ben. Ik ben op zoek naar een alternatief voor Facebook Live en Youtube Live voor een activist die geen budget heeft. Meer ga ik hier inhoudelijk niet op in. Het betreft een spraak programma met af en toe een muziekje waar geen copyright issue op is.

Het probleem is de kwaliteit van de verbinding bij grote aantallen luisteraars, daarmee doel ik op honderd duizenden.

Graag zou ik de activist een goed onderbouwd advies willen geven voor een ander platform waar mensen in grote getalen kunnen luisteren zonder problemen. Alleen audio is geen probleem, de video is niet perse noodzakelijk. Ik ben totaal niet thuis in dit veld en hoop op dit platform wellicht iets wijzer te worden. Wie kan mij hier feedback op geven?

Wout
Moderator
Answers: 1
SAM-versie: SAM 2019.3
Database: MySQL 8.0
Windows: Windows 10
Contacteer:

Re: Advies gevraagd voor alternatief Facebook Live en Youtube Live bij grote aantallen kijkers.

Ongelezen bericht door Wout »

Ik denk dat SAM niet de juiste keuze is. SAM is vooral een digitale jukebox. Voor de aantal luisteraars is vooral dat je dient te kijken bij een streamserver. Ook hier geld, hoe meer luisteraars hoe meer geld het kost!
Afbeelding

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht