pitch

Voor vragen over Playlist Automation Language.
Plaats reactie
sportvisserradio
Beginnende SAM-gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2007, 11:34

pitch

Ongelezen bericht door sportvisserradio » 27 jul 2007, 11:18

heb een vraag mischien wel dom is er ook een mogelijkheid om de pitch te verlagen lager dus dan -25,% om het wat meer op een platen speler te laten lijken het zelfde idee als by otsjuke verder werkt het prima hier

Gebruikersavatar
Kees
VIP
Berichten: 3013
Lid geworden op: 28 nov 2005, 22:07
Answers: 1
SAM-versie: 4.9.1.*
Database: MySQL 5.0
Windows: 8.1
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: pitch

Ongelezen bericht door Kees » 27 jul 2007, 18:44

Rechts van beide spelers zit een schuif.
Daar kun je Volume, Pitch en Tempo mee regelen.

Gebruikersavatar
Wout
Moderator
Berichten: 3251
Lid geworden op: 03 dec 2007, 14:17
Answers: 1
SAM-versie: SAM 2019.3
Database: MySQL 8.0
Windows: Windows 10
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: pitch

Ongelezen bericht door Wout » 11 mar 2012, 18:54

Lager dan 25% kan.
Je kan het tot en met 50 doen.
Of het dan nog klinkt is een tweede.

Code: Selecteer alles

DeckA.SetPitch(-50);
DeckB.SetPitch(-50);

DeckA.SetPitch(+50);
DeckB.SetPitch(+50);
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerard909
*
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 jul 2015, 12:49
SAM-versie: SAM 2015.4
Database: MS SQL
Windows: 8.1
Locatie: Amsterdam

Re: pitch

Ongelezen bericht door gerard909 » 31 jan 2017, 11:44

Heb wat gezocht op het forum, maar kan niet vinden. Hopelijk iemand hier die kan helpen. :)

Ik zoek een pal script dat er voor zorgt dat alle tracks met songtype = S met +2% pitch wordt afgespeeld.

Ik ken wel deze:

DeckA.SetPitch(+2);
DeckB.SetPitch(+2);

Maar daarmee worden ook mijn jingles, voicetracks, reclames etc sneller afgespeeld en dat is niet de bedoeling.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gebruikersavatar
drOhimself
Moderator
Berichten: 2941
Lid geworden op: 27 mar 2010, 11:44
SAM-versie: SAM 2014.7
Database: MySQL 5.0
Windows: 2000

pitch

Ongelezen bericht door drOhimself » 04 feb 2017, 10:29

Eerst testen of songtype gelijk is aan S, met If regel.
Dan de DeckA.SetPitch(+2) regel.
Je zult wel een hele goeie reden hebben om je snelheid met 2% te verhogen?
Groedjez,
drO

Plaats reactie