Dat zou fijn zijn!Wout schreef:Je hebt inderdaad gelijk, zal een nieuwe versie maken.

Dat zou fijn zijn!Wout schreef:Je hebt inderdaad gelijk, zal een nieuwe versie maken.
Ahw, dat is fijn om te horen. Trouwens erg tof hoe je de plaat die speelt weergeeft met daarbij de plaatjes etc. (@ WoutFM)Wout schreef:Ja, dat was ik wel van plan.
Dat duurt nog even, het is druk op mijn werk de komende dagen.VIP-Jeff schreef:Weet je al wanneer je de nieuwe versie af hebt?
Baal jij daar ook altijd zo van ??Wout schreef:En a.s. weekend ga ik de storingsdienst weer in.
Wout schreef:Dat duurt nog even, het is druk op mijn werk de komende dagen.VIP-Jeff schreef:Weet je al wanneer je de nieuwe versie af hebt?
En a.s. weekend ga ik de storingsdienst weer in.
Bij mij geeft hij een error op regel 94:Cootje81 schreef:Ben aan het knutselen geweest en het zoek.php werkt weer
Veel plezier ermee
Code: Selecteer alles
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/w9798399/domains/thejukebox.nl/public_html/zoek1.php on line 97
if(empty($zoekwoord)){
if(empty($_POST)){
Wout schreef:Pak de zoek.php in de zoek3.zip en verander in regel 37 het volgende.naarCode: Selecteer alles
if(empty($zoekwoord)){
Niet vergeten om zoek.php in dezelfde map van sam (playing.php etc..) te zetten.Code: Selecteer alles
if(empty($_POST)){