Nieuwe Jingle!

Kletsen over van alles en nog wat !
cyberneticorganism
VIP
SAM-versie: 2014.7
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Re: Nieuwe Jingle!

Ongelezen bericht door cyberneticorganism »

Onderaan in je bericht kan je een bestand toe voegen... ff bladeren, bestand selecteren en "voeg bestand toe" aanklikken. Alleen er is een maximum aan de bestandgrootte, vandaar dat ik hem eerst moest opslaan als 128 kb/s zodat ie wat kleiner is (oorspronkelijk 320 kb/s). En ik heb hem nog eens gezipt... anders lukt het ook niet.
avalonradio
SAM-versie: Geen.
Contacteer:

Ongelezen bericht door avalonradio »

Dan is idd het bestand te groot is op 128 kbs 290 kb , ik ga hem ff verkleinen.
rrik

Ongelezen bericht door rrik »

Woooooow hoe heb je dat geflikt met die jingle echt wel knap ja sory dak dom overkom maar ik ben echt noob met jingle's
heb je alleen software voor gebruikt of ook nog weer wat anders

GR Niels
cyberneticorganism
VIP
SAM-versie: 2014.7
Contacteer:

Ongelezen bericht door cyberneticorganism »

Ik gebruik alleen sony soundforge daarvoor, kan je best leuke dingen mee. Het enige wat ik wel mis zijn meerdere sporen, dat is vooral handig wanneer je later nog iets wil aanpassen in de jingle. Ik had bijvoorbeeld iemand zijn naam verkeerd uitgesproken, en dan kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen bij stap 1. Als je een meersporenprogramma gebruikt (bijv Pro-Tools) dan hoef je alleen even die tekst te verwijderen en opnieuw in te voegen op het juiste spoor.

Verder heb je niet veel nodig, een goeie microfoon en beetje creativiteit. En natuurlijk een lading effecten, sweepers en andere geluiden. Ik heb van het laatste ook niet zoveel helaas, moet een keer wat cd's bestellen daarvan.
rrik

Ongelezen bericht door rrik »

Ok ja nou ik ben echt slecht in dat soort dingen en laat er wel een keer een maken en ik heb mijn radio ogebeuren eruit gegooid want dat gedoe met die buma rechten en sena daar hbe ik helemaal geen zin in dus en ik ga nooit van me leven zoon hoop geld geven
GR Niels
mickeyD

Ongelezen bericht door mickeyD »

Radioreclame loopt inprincipe ook op het aantal luisteraars heh Maar inderdaad, dit is ook puur om het uit te proberen. Heb op het moment toch nog weinig luisteraars, en dat heeft er weer mee te maken dat ik op de achtergrond blijf vanwege buma etc. En officieel moet je het inderdaad opgeven aan de belastingdienst als inkomen... Ik heb ook nog dat donatiesysteem erop staan, dan kan je bellen voor 1,30 euro per gesprek. Maar nog niemand gehad die dat heeft gedaan
donaties? reclame? :o
waarom zou je? :|
hoeveel luisteraars heb jij dan wel dagelijks?
gemiddeld?
maximaal?

hier is mn all time high 20 luisteraars, heb er gemiddeld tussen de 6 en 10 over de hele dag gezien op elk moment.. :wink:
een reclameloze site, want het is mn hobby om anderen van mijn muziek te laten genieten, zoals ik dat ook doe ;)
het werkt, hij is duidelijk, simpel, en de requests werken ook perfect..
ik zou niet weten waarom ik zoveel moeite zou moeten doen om een paar grijpstuivers binnen te harken....
voor die 25 euro per jaar website/url kosten? peanuts!
hier staat de muziek op plaats 1, mijn plezier om anderen van de muziek te kunnen laten genieten op 2, en op plaats 0 geld.

check mn site maar eens: www.nogff.nl

succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht