Hallo,
ik zoek voor mijn radio station het nieuws
dus dat er elk uur een bestand in een map komt, en dat ik dan kan draaien met sam.
en ik zoek ook een reclame file, ong 2 min
Wie kan mij helpen?
Het nieuws + Reclame
- cyberneticorganism
- VIP
- SAM-versie: 2014.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Re: Het nieuws + Reclame
Ten eerste: Wat heeft het voor zin om een reclame te gaan draaien als er geen inkomsten aan vast zitten? Als je het wil gebruiken om te testen hoe het klinkt bijv. dan kan je gewoon zelf een reclame opnemen van de radio (of van een stream rippen).
En over het nieuws, je kan bij o.a. Novum een abonnement op het nieuws afsluiten. De kosten weet ik daar zo niet van, dan zou je eens op de website moeten kijken / contact met hun moeten opnemen. Het nieuws zal dan elk uur (half uur) gedownload moeten worden van de novum server, en in SAM moeten worden geladen. Als ik mij niet vergis is daar een programma voor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus hoe dat er precies uitziet weet ik ook niet.
Er is nog een partij die dit aanbied, ik kan ff niet op de naam komen.
En over het nieuws, je kan bij o.a. Novum een abonnement op het nieuws afsluiten. De kosten weet ik daar zo niet van, dan zou je eens op de website moeten kijken / contact met hun moeten opnemen. Het nieuws zal dan elk uur (half uur) gedownload moeten worden van de novum server, en in SAM moeten worden geladen. Als ik mij niet vergis is daar een programma voor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus hoe dat er precies uitziet weet ik ook niet.
Er is nog een partij die dit aanbied, ik kan ff niet op de naam komen.
-
efferinie
Re: Het nieuws + Reclame
Ik heb wat gemaakt:
Groetjes, Marvin
>Jos bedankt voor het helpen, enneh, Ik heb een beetje reclame gemaakt
<
http://www.4shared.com/file/97000351/83 ... ieuws.html (Voor op je pc)
Veel succes ermee!http://efferiniefm.comuv.com/Upload/nieuws.swf (Voor afspelen op internet)
Groetjes, Marvin
>Jos bedankt voor het helpen, enneh, Ik heb een beetje reclame gemaakt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Titel reclame niet weergeven tijdens nieuws en reclame
door audiostreamen » » in PAL» - 8 Reacties
- 4877 Weergaves