HTML-pagina's verplaatst - requests werken niet meer!
-
FataMorgana
HTML-pagina's verplaatst - requests werken niet meer!
Verander ik eens iets, gaat het meteen weer mis...
Ik heb afgelopen week de HTML-pagina's op een andere website geplaatst omdat die daar beter passen.
Alles wordt weer netjes vernieuwd, FTP-uitvoer werkt prima.
Maar de requests doen het niet meer.
Krijg een fout:
Regel: 1
Teken: 1
Fout: Object wordt verwacht
URL: http://radio.croatiahrvatska.nl/playlistX.html
En dat op alle pagina's!
Waar gaat het fout?
Ik heb afgelopen week de HTML-pagina's op een andere website geplaatst omdat die daar beter passen.
Alles wordt weer netjes vernieuwd, FTP-uitvoer werkt prima.
Maar de requests doen het niet meer.
Krijg een fout:
Regel: 1
Teken: 1
Fout: Object wordt verwacht
URL: http://radio.croatiahrvatska.nl/playlistX.html
En dat op alle pagina's!
Waar gaat het fout?
-
frank1964
-
FataMorgana
Nee niets! Heb er wel weer wat songs aan toegevoegd gisteren en opnieuw de playlist gegenereerd maar dat doe ik regelmatig...frank1964 schreef:Als ik een verzoek wil aanvragen dan komt er geen pop up, ik zal er zo eens induiken waar dat in zou kunnen zitten.... ik neem aan dat je aan je database niets veranderd hebt ?
Ik zou het echt niet kunnen vinden waar het in zit dus ik ben benieuwd of jij het wel ziet!
Thx alvast!
-
frank1964
Wat ik zou kunnen verzinnen is dat je niet heel de SAMhtmlweb map online hebt staan. Kan me zo voorstellen dat de config.html file ook minimaal online moet staan. Je schrijft dat je de html pagina's ergens anders onder gebracht hebt, wellicht heb je alleen de playing en playlist files veranderd. Probeer eens heel de map online te zetten...ik heb ook heel de map online en heb nergens problemen mee. Als ik de broncode van je pagina's bekijk is daar niets mis mee dus hoeven we het daar niet in te zoeken
-
frank1964
Sorry maar ik zie dat je wel heel je map online hebt.
in de _config.html file kwam ik echter dit tegen ...
volgens mij moet die samport niet tussen $ staan en zou je de sam host kunnen vervangen door het ip nummer van de pc waar je SAM op draait
bovendien zie ik dat je als samport 8058 gebruikt terwijl het stukje javascript verwijst naar poort 1221... misschien bied $8058$ vervangen door $port$ ook een oplossing. uiteraard moeten de poorten ook open staan in je router maar dat lijkt me een open deur
in de _config.html file kwam ik echter dit tegen ...
Code: Selecteer alles
!--VAL(samhost,"$fatamorgana.dahstream.nl$")--
!--VAL(samport,"$8058$")--bovendien zie ik dat je als samport 8058 gebruikt terwijl het stukje javascript verwijst naar poort 1221... misschien bied $8058$ vervangen door $port$ ook een oplossing. uiteraard moeten de poorten ook open staan in je router maar dat lijkt me een open deur
-
FataMorgana
-
frank1964
Ik neem aan dat je SAM zelf lokaal hebt draaien en je zelf een muziek stream naar je hosting server hebt.
Dus al je mp3 gewoon lokaal hebt staan.
Dan is het wel degelijk zaak dat de sam host en port verwijst naar de lokale machine waar SAM op draait. Op een andere manier heb ik het althans nog niet werkend gekregen. Ik ga er overigens ook van uit dat je met html werkt en niet met php.
Een andere oplossing zie ik eerlijk gezegd anders ook niet... wellicht heeft kees nog een oplossing?
o ja heb je ook de java map mee gecopieerd die in de html map staat? anders wil ie het ook niet doen he
Dus al je mp3 gewoon lokaal hebt staan.
Dan is het wel degelijk zaak dat de sam host en port verwijst naar de lokale machine waar SAM op draait. Op een andere manier heb ik het althans nog niet werkend gekregen. Ik ga er overigens ook van uit dat je met html werkt en niet met php.
Een andere oplossing zie ik eerlijk gezegd anders ook niet... wellicht heeft kees nog een oplossing?
o ja heb je ook de java map mee gecopieerd die in de html map staat? anders wil ie het ook niet doen he
-
FataMorgana
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2877 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout