Request pas zien en alleen in PAL script
-
jacqueline
Request pas zien en alleen in PAL script
Hoi
Ik heb een vraagje
Nu ik een request PAL script in me sam gestopt heb en hem heb laten runnen (meedraaien) ,
dan zie ik pas als iemand een verzoek aanvraag doe hem alleen IN het PAL script in sam en dat moet ik dan eerst aanklikken wil ik dan zien van wie die verzoekje komt...
Op mijn SAM website zie ik dan ook wel van wie het verzoekje afkomstig is ..
dat werkt verder allemaal prima !!
Maar.. ik neen aan dat je het de bedoeling is dat je niet eerst het nummer 2 a 3 sec hoort (verzoekje) voor ik hem pas kan ankondigen van wie die komt.. want dat is nou juist wat er bij mij aan de hand is..
Het aangevraagde nummer komt ook wel IN sam request te staan , dat gaat dan ook allemaal goed maar ik zie niet buiten het PAL script om van wie die afkomstig is VOOR het nummer begint.
Wie weet waar dat aan kan liggen , en wat ik daarvoor kan doen dat gaat zoals ,, iemand EERST bv een verzoekje doet zodat ik dan GELIJK kan zien van wie die komt zodat ik hem kan aankondigen VOOR het nummer speelt ipv dat ik eerst paar sec moet wachten om dan te zien van wie die komt ??
Ik heb een vraagje
Nu ik een request PAL script in me sam gestopt heb en hem heb laten runnen (meedraaien) ,
dan zie ik pas als iemand een verzoek aanvraag doe hem alleen IN het PAL script in sam en dat moet ik dan eerst aanklikken wil ik dan zien van wie die verzoekje komt...
Maar.. ik neen aan dat je het de bedoeling is dat je niet eerst het nummer 2 a 3 sec hoort (verzoekje) voor ik hem pas kan ankondigen van wie die komt.. want dat is nou juist wat er bij mij aan de hand is..
Het aangevraagde nummer komt ook wel IN sam request te staan , dat gaat dan ook allemaal goed maar ik zie niet buiten het PAL script om van wie die afkomstig is VOOR het nummer begint.
Wie weet waar dat aan kan liggen , en wat ik daarvoor kan doen dat gaat zoals ,, iemand EERST bv een verzoekje doet zodat ik dan GELIJK kan zien van wie die komt zodat ik hem kan aankondigen VOOR het nummer speelt ipv dat ik eerst paar sec moet wachten om dan te zien van wie die komt ??
-
Dwarrel
Re: Request pas zien en alleen in PAL script
De volgende PHP laat de laatste 5 nummers zien met een bericht ookal is het nummer nog niet gedraaid:jacqueline schreef:Hoi
Ik heb een vraagje
Code: Selecteer alles
<?
require("config.php");
?>
<html>
<body>
<br><br>
<table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="4">
<tr bgcolor="#33996FF">
<td colspan="2" nowrap align="left">
<p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b>De laatste 5 verzoekjes met een bericht:</b></font>
</td>
<td nowrap align="Right">
<p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b> </b></font>
</td>
</tr>
</table>
<br>
<table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td colspan="0"> <font face="Verdana" size="2" color="#000000">
<?
$db->open("SELECT name, msg, eta, artist, title
FROM requestlist , songlist
WHERE requestlist.songid=songlist.id
GROUP BY msg
ORDER BY eta desc
LIMIT 5
");
while ($row = $db->row())
{
echo "<blockquote>Aangevraagd op: (".substr($row["eta"],8,2)."/".substr($row["eta"],5,2)."/2010)<br> ";
echo " Nummer: <font color=red><i>" . $row["artist"] . " - " . $row["title"] . "</font></i><br> ";
echo " Aanvrager: <b>" . $row["name"] . "</b><br> ";
echo " Bericht: " . $row["msg"] . "</blockquote><br><hr> ";
}
?>
</td>
</tr>
</table>
<center>
</body>
</html>-
jacqueline
Hoi Dwarrel..
Is het de bedoeling met deze script om die in de sam te stoppen onder PAL of gewoon uploaden en geef het maar een naam?
Is het de bedoeling met deze script om die in de sam te stoppen onder PAL of gewoon uploaden en geef het maar een naam?
-
jacqueline
ik heb het script geprobeert maar hij geeft bij mij een error aan en wel op deze plek:Dwarrel schreef:De volgende PHP laat de laatste 5 nummers zien met een bericht ookal is het nummer nog niet gedraaid:jacqueline schreef:Hoi
Ik heb een vraagje
Wie weet waar dat aan kan liggen , en wat ik daarvoor kan doen dat gaat zoals ,, iemand EERST bv een verzoekje doet zodat ik dan GELIJK kan zien van wie die komt zodat ik hem kan aankondigen VOOR het nummer speelt ipv dat ik eerst paar sec moet wachten om dan te zien van wie die komt ??Dwarrel....Code: Selecteer alles
<? require("config.php"); ?> <html> <body> <br><br> <table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="4"> <tr bgcolor="#33996FF"> <td colspan="2" nowrap align="left"> <p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b>De laatste 5 verzoekjes met een bericht:</b></font> </td> <td nowrap align="Right"> <p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b> </b></font> </td> </tr> </table> <br> <table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td colspan="0"> <font face="Verdana" size="2" color="#000000"> <? $db->open("SELECT name, msg, eta, artist, title FROM requestlist , songlist WHERE requestlist.songid=songlist.id GROUP BY msg ORDER BY eta desc LIMIT 5 "); while ($row = $db->row()) { echo "<blockquote>Aangevraagd op: (".substr($row["eta"],8,2)."/".substr($row["eta"],5,2)."/2010)<br> "; echo " Nummer: <font color=red><i>" . $row["artist"] . " - " . $row["title"] . "</font></i><br> "; echo " Aanvrager: <b>" . $row["name"] . "</b><br> "; echo " Bericht: " . $row["msg"] . "</blockquote><br><hr> "; } ?> </td> </tr> </table> <center> </body> </html>
Syntax Error."> or"="expected ("?") [line: 1, column:2]
-
Dwarrel
Doe dat laatste maar.....jacqueline schreef:Hoi Dwarrel..
Dwarrel....
- Robert
- SAM-versie: 2025.3
- Database: MySQL
- Windows: 11
Hoi Jacqueline,
Dit is een PhP-script en geen PAL. Dit behoort dus op
je server thuis en geef het maar een naam.
ps. Je link werkt niet
Groetjes,
Robert ( http://www.Jukebox-Radio.nl )
ps. Je link werkt niet
Groetjes,
-
jacqueline
Klopt mijn site stond ff nonactief voor 1 dag maar nu is die weer actief onlineRobert schreef:Hoi Jacqueline,
ps. Je link werkt niet![]()
Groetjes,
En oja sorry dit is ook geen PAL script vandaar dat die ook een error gaf in sam
maar ben net een klein beetje thuis met php scriptjes e.d dus jaa ieder mens maakt wel is een foutjuh
Buiten dat om als ik zelf goed gekeken had dan HAD ik het ook kunnen zien... maar ja ze zeggen niet voor niets dom blondje soms tegen me aahahahaha ( grappie )
-
jacqueline
Ik heb het script geupload Dwarrel maar ik zie nog niet van wie het verzoekje afkomstig is in sam ...
Zou je mij kunnen uitleggen wat ik verkeerd doe of maby iemand anders??
ik zal je een link van sam screen erbij doen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel en wat ik dan niet zie ondanks hierboven vermelde....
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/106407.gif
Zou je mij kunnen uitleggen wat ik verkeerd doe of maby iemand anders??
ik zal je een link van sam screen erbij doen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel en wat ik dan niet zie ondanks hierboven vermelde....
-
Dwarrel
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen....jacqueline schreef:Ik heb het script geupload Dwarrel maar ik zie nog niet van wie het verzoekje afkomstig is in sam ...![]()
Zou je mij kunnen uitleggen wat ik verkeerd doe of maby iemand anders??![]()
Dwarrel....
-
jacqueline
Nog RadioAquaTeam en evertje's zijn tool willen bij mij niet lukken.Wout schreef:viewtopic.php?f=81&t=2826&p=17754#p17754
Ik hou het voor gezien en doe het op de ouderwetse manier 8) via msn of verzoek via mail
Maar in ieder geval danke je Wout, Dwarrel en Robert
-
perry11
hallo ik heb de onste script maar zal graag ook de tijd er bij wilen heben ik bedoel klok tijd hoe laad dat verzoekje is gedaan wie weet een oplosing a u b..
Code: Selecteer alles
<?
require("config.php");
?>
<html>
<body>
<br><br>
<table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="4">
<tr bgcolor="#33996FF">
<td colspan="2" nowrap align="left">
<p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b>De laatste 5 verzoekjes met een bericht:</b></font>
</td>
<td nowrap align="Right">
<p><font face="Verdana" size="2" color="#FFFFFF"><b> </b></font>
</td>
</tr>
</table>
<br>
<table border="0" width="98%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td colspan="0"> <font face="Verdana" size="2" color="#000000">
<?
$db->open("SELECT name, msg, eta, artist, title
FROM requestlist , songlist
WHERE requestlist.songid=songlist.id
GROUP BY msg
ORDER BY eta desc
LIMIT 5
");
while ($row = $db->row())
{
echo "<blockquote>Aangevraagd op: (".substr($row["eta"],8,2)."/".substr($row["eta"],5,2)."/2010)<br> ";
echo " Nummer: <font color=red><i>" . $row["artist"] . " - " . $row["title"] . "</font></i><br> ";
echo " Aanvrager: <b>" . $row["name"] . "</b><br> ";
echo " Bericht: " . $row["msg"] . "</blockquote><br><hr> ";
}
?>
</td>
</tr>
</table>
<center>
</body>
</html>-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties