Beste Forum Gebruikers,
Ik heb momenteel overwogen een thuisserver te maken, ik draai daarop nu 24/7 Sam Broadcaster (die draait alleen opgenomen programma's en dus moet hij alleen naar de server connecten als er een opgenomen programma moet gaan draaien, nu krijg ik alleen een ding niet voor elkaar: ik wil de encoders op bepaalde momenten laten starten en stoppen, starten als er een programma inkomt en stoppen als hij weer afgelopen is.
Dus Bijvoorbeeld: ma om 19:00 --> Start, 21:00 --> Stop, en dit is dus elke dag anders maar volgende week ma is het wel weer het zelfde enz.
Weet iemand hier een PAL script voor?
Alvast Heel Erg Bedankt,
EvilID
PAL Script voor het starten en stoppen van de encoders [SAM]
-
Evertje
Re: PAL Script voor het starten en stoppen van de encoders [SAM]
Volgens mij staan er een aantal PAL week scripts op de site, die makkelijk om te bouwen zijn?!
Succes, en laat je eventueel resultaat zien?!
-
evilid
Heey, ik heb er naar gezocht maar ik vind geen script die doet wat ik wil, misschien kan je hier een topic link voor me neerzetten, ook :google: gaf me nl. geen resultaat.Evertje schreef:Volgens mij staan er een aantal PAL week scripts op de site, die makkelijk om te bouwen zijn?!
-
Evertje
Volgenss mij is zo'n script er nog niet, maar bestaande scripts ombouwen is niet zo moeilijk, zoek eens op "week PAL"?!
-
evilid
Ik heb er al een, omgebouwd en klaarEvertje schreef:Volgenss mij is zo'n script er nog niet, maar bestaande scripts ombouwen is niet zo moeilijk, zoek eens op "week PAL"?!
Code: Selecteer alles
PAL.Loop:=True;
PAL.LockExecution;
var TodayIsMyDayE1 : Boolean;
TodayIsMyDayE1 := ((DayOfWeek(Now) = Sunday));
while (TodayIsMyDayE1) and ((Now >= T['16:20:25']) and (Now <= T['16:21:42'])) do
begin
PAL.UnLockExecution;
PAL.WaitForTime(T['16:22:00']);
Encoders.StartAll;
PAL.LockExecution;
end;
while (TodayIsMyDayE1) and ((Now >= T['16:23:25']) and (Now <= T['16:24:42'])) do
begin
PAL.UnLockExecution;
PAL.WaitForTime(T['16:25:00']);
Encoders.StopAll;
PAL.LockExecution;
end;
PAL.UnLockExecution;nu zit ik alleen met het probleem dat die vaste programma's op die tijden ook nog afgespeeld moeten worden, wat ik doe is dus een .m3u playlist maken, is het mogelijk die auto te laden op bepaalde momenten met een PAL script?
-
evilid
= Opgelost,
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... =81&t=3245
daar staat het volledige script en een ander probleem, hier mag een slotje op. :drinkers:
EvilID
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... =81&t=3245
daar staat het volledige script en een ander probleem, hier mag een slotje op. :drinkers:
EvilID
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht