Toch wel verbazend eigenlijk...
Ik die juist OP het forum kom om SamBC + het bijpassende website van sam een beetje meer te willen leren kennen...
Kreeg afgelopen weekend een mailtje van een internet radio station...
Hij had op mijn site gekeken en vond dus daar de link van mijn nieuwe sam website...
Met dank natuurlijk aan het hier !!! ( forum)
Ook ik heb die dingen moeten leren door veel te lezen en natuurlijk ook te vragen zodat ik ook verder geholpen kon worden...
Maar eigenlijk zo jammer dat IK zelfs in mijn info@jm-flashdanceradio.nl mail een beriggie kreeg van dus die radio station om aan mij te vragen met hoe ik dat had gedaan..
Ook zei die me op het forum te hebben gekeken ( hier dus )
Even kort daarna kreeg ik WEER een mail van hem en hij vertelde me erin of ik hem wou uitleggen hoe de * nu speelt * werkte
Weer heb ik hem meegedeelt dat zelfs IK ook alles geleerd en gelezen hebt via dit forum
Heb hem maar weer verwezen naar hier want ook ik weet soms nu nog dingen niet uit te leggen aan een ander
Dat erbij ... WAAROM is er dan een fopum vraag ik me dan af bij die persoon
Lezen heb ik hem verteld en aanmelden zodat hij juist net als ik ook dingen kan vragen zodat hij het net als mij snapt !!
Zo had ik dus ook mijn oom hier naar her forum verwezen ( Radio Flashback )
Hij kwam op mijn site en zei wowww Jacq... Dit wil ik ook , Ik wil ook zown website en ook een Request van Sam.
Ik ook hem doorverwezen had naar hier.. maar hij kwam er niet uit...
Ik dus zo lief had hem geholpen om alles op poten te zetten..
Nu heb ik dan wel een phpnuke site maar goed .. ( normaal bouw ik zelf )
Maar goed.. ik bij hem sam geinstaleerd alles zo ver klaar gemaakt dat die alleen maar nog hoefte te draaien...
Gaat er een paar dagen overheen.. Komt die weer aan met Jacq
Dus ik weer hem verwijzen naar het forum en jaa ergens staat dus maar 1 vraag van hem hier opt forum !!
Alles weer gefixt..
maar goed toen kwam die weer aan met jacq mijn site is gehackt .. oke dat KAN gebeuren nix aan te doen...
Dus zocht hij het bij een ander...
Maar ja DE SAM site daarvoor kwam die bij mij aangekakt.. KUN je me helpen jacq? want jaa ik wil dat er weer op hebben...
Maar goed dat was dus al de 3de keer en dat voor hetzelfde ding...
Waarop ik een zinnetje typte op msn en die luide .. GA naar sam forum en probeer nu zelf maar is . Want ja al doende leert men toch??
En toen snel mijn msn maar uitgezet (LOL)
Dus ja wie ben ik zonder het sam forum?
en ja ook wie zou HIJ zijn zonder het sam forum als hij dingen niet snapt toch??
Mannen soms
Maar goed thnxx iig wel van mijn kant voor alle hulp TOT ZOVER !!