Sinds januari draaien we op SAM en werkt super.
Echter, maand geleden nieuwe muziek willen importeren, maar PAL neemt ze niet op.
Vreemde was dat de nummers wel te horen waren nadat ik deze handmatig in de Queue
had toegevoegd. Maar dus niet via PAL, nadat ik NoRules regel had toegepast, werden
de nummers wel opgenomen in de Queue. Maar soms 5 keer zelfde nummer achter elkaar.
Dus uit eindelijk de category verwijdert. Nu maak ik weer een nieuwe category aan en
probeer de muziek bestanden te importeren (add Directory) maar de nummers worden niet
toegevoegd aan de category.. Ik krijg ook geen foutmelding en de bestanden staan gewoon
in de map waar ze altijd al stonden.
Hoe krijg ik die nummers toegevoegd in het systeem, wat kan het probleem zijn? Het gaat
om nummers van 1 album.
Kan geen muziek importeren van bepaalde map
Re: Kan geen muziek importeren van bepaalde map
Klopt het dat je op deze SAM versie draait ?
SAM-versie: 1.7.3.
Database: MS SQL
Windows: 7 32-bits
Als dat zo is, dan ben ik bang dat we je niet kunnen helpen...... geloof niet dat iemand nog met die versie werkt.
SAM-versie: 1.7.3.
Database: MS SQL
Windows: 7 32-bits
Als dat zo is, dan ben ik bang dat we je niet kunnen helpen...... geloof niet dat iemand nog met die versie werkt.
Je hebt nu geprobeerd met Add directory.
Probeer eens met Add files.
Lukt dat wel ?
Probeer eens met Add files.
Lukt dat wel ?
Versie 4.9.1 van SAM
Add Files werkt ook niet, heel vaag dit.
Het gekke is, ik kan helemaal niks meer importeren, ook niet als ik een andere map aanmaak
en muziek importeer van een andere folder op de harde schijf...
Add Files werkt ook niet, heel vaag dit.
Het gekke is, ik kan helemaal niks meer importeren, ook niet als ik een andere map aanmaak
en muziek importeer van een andere folder op de harde schijf...

Denk dat je problemen niet bij SAM liggen...... misschien wel aan je pc...of je netwerk
Kan het niet zo zijn dat een bepaalde gedeelte van je harde schijf defect is? Wij hebben hier een klein poosje geleden zoiets ook meegemaakt. We konden wel muziek toevoegen op de harde schijf maar SAM begon vast te lopen toen wij de map in SAM importeerde. Dit hebben we meerdere malen gedaan en constant begon SAM vast te lopen. Gegeven moment kwamen we er achter dat die map op die harde schijf ook niet vlekkeloos ging. Na harde schijf controle bleek dat de harde schijf op een bepaald punt defect was.
Dank, nee schijf lijkt ok en SAM loopt niet vast. Ik ga verder stoeien, dank voor jullie reacties. Mocht ik oplossing weten, kom ik erop terug.
Er is echt iets mafs aan de hand. [smilie=negative.gif] Als ik de bestanden hardcore in de category sleep (dus niet dmv importeren maar hardcore erin sleep) staan de bestanden wel in de database.
Het PAL script laadt de platen uit de groep wel met NoRules, maar met EnforceRules, worden er geen nummers in de Queue geladen. Heeft dus ergens te maken met regels waardoor SAM de nummers uit die map niet wilt laden.
Ik heb zelfs al aangegeven dat SAM nummer van zelfde album na 2 minuten weer mag draaien.
Nu heb ik de hele groep zelf in de Queue gesleept en alle nummers draaien gewoon.. [smilie=music.gif]
Er is echt iets mafs aan de hand. [smilie=negative.gif] Als ik de bestanden hardcore in de category sleep (dus niet dmv importeren maar hardcore erin sleep) staan de bestanden wel in de database.
Het PAL script laadt de platen uit de groep wel met NoRules, maar met EnforceRules, worden er geen nummers in de Queue geladen. Heeft dus ergens te maken met regels waardoor SAM de nummers uit die map niet wilt laden.
Ik heb zelfs al aangegeven dat SAM nummer van zelfde album na 2 minuten weer mag draaien.
Nu heb ik de hele groep zelf in de Queue gesleept en alle nummers draaien gewoon.. [smilie=music.gif]
Ik zou ook nog even 'Verify Songs' doen.
(Tools, Maintenance, Verify Songs)
Die kijkt of de bestanden die in de database staan, ook nog daadwerkelijk te vinden zijn op de bestandslokatie.
Indien daar fouten optreden, kun je er misschien iets uit opmaken.....
We wachten jouw berichten weer af.
(Tools, Maintenance, Verify Songs)
Die kijkt of de bestanden die in de database staan, ook nog daadwerkelijk te vinden zijn op de bestandslokatie.
Indien daar fouten optreden, kun je er misschien iets uit opmaken.....
We wachten jouw berichten weer af.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht