Goededag
Ik heb altijd naar tevredenheid de request viewer gebruikt gehad bij me oude sam instalatie.
Sinds deze week ben ik met de instalatie en het weer overnieuw opbouwen van de nieuwe sam bezig.
En loop tegen het probleem aan dat ik het niet werkent krijg.
Ook dit forum afgelopen en inmiddels wel de regel 60 config aangepast.
Nu stuit ik op een ander probleem waar ik niet uitkom.
Ik krijg deze melding Fatal error: Call to undefined method Zend_Db_Adapter_Mysqli::open() in /home/hopparadio.nl/public_html/sam4/overzicht.php on line 76
Kan iemand mij vertellen of dit op te lossen is en de request viewer wel werkent te krijgen is.
Mvg Peter
request viewer sam 4.9.7
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: request viewer sam 4.9.7
Dat is niet zo makkelijk.
De oude request-viewer is gebouwd op de oude framwork en de nieuwe SAM-site op een nieuwe framework.
Beide frameworken verschillen te veel om een koppeling er van te maken.
Dus moet er van de nieuwe framework een nieuwe (van de grond af aan) request-viewer worden gemaakt.
Dus als je het super graag wilt, dan moet je de oude SAM-site blijven gebruiken.
De oude request-viewer is gebouwd op de oude framwork en de nieuwe SAM-site op een nieuwe framework.
Beide frameworken verschillen te veel om een koppeling er van te maken.
Dus moet er van de nieuwe framework een nieuwe (van de grond af aan) request-viewer worden gemaakt.
Dus als je het super graag wilt, dan moet je de oude SAM-site blijven gebruiken.
Re: request viewer sam 4.9.7
Bedankt voor je snelle reactie wout dan weet ik dat ik niet verder hoef te zoeken.
En me tijd verder kan besteden aan de verdere instalatie van sam.
Er mag dan ook een slotje op dit topic
En me tijd verder kan besteden aan de verdere instalatie van sam.
Er mag dan ook een slotje op dit topic
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht