Beste allemaal,
Ik ben opzoek naar een pall script dat opnieuw de encoder gaat starten als deze in error valt, en de error van unable to send data blabla
dit is op me vps waar sam nonstop draait.
en en als ik hem stop en weer start is er niets aan de hand,
alleen snachts is dit beetje lastig,
gebeurt bijna iedere dag 1x op verschillende tijden.
alleen dit script moet ook dj tijd uitsluiten, dus ik weet niet of het mogelijk is
PAL script gezocht
Re: PAL script gezocht
Encoders[0].Stop;
en
Encoders[0].Start;
dit kan je verwerken in pall wait for time etc.
succes
mvg joeri
en
Encoders[0].Start;
dit kan je verwerken in pall wait for time etc.
succes
mvg joeri
Dankjewel voor je reactie, maar ik weet dus niet waneer hij wegvalt en dus ook kan niet weten wanneer hij moet starten 
ik heb al wel een script lopen die om 20:00 de encoder stopt, de ondemand neemt hem dan over, dat zoek ik dus niet.
Maar echt als hij de error geeft data send to fast.
Ik kan ook niet blijven kicken, want dan kickt hij een dj eruit ( vanaf 23:00 probeer hij weer te connecten en gaat net zo lang door tot de dj de stream los laat)

ik heb al wel een script lopen die om 20:00 de encoder stopt, de ondemand neemt hem dan over, dat zoek ik dus niet.
Maar echt als hij de error geeft data send to fast.
Ik kan ook niet blijven kicken, want dan kickt hij een dj eruit ( vanaf 23:00 probeer hij weer te connecten en gaat net zo lang door tot de dj de stream los laat)
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
In plaats van een PAL-script kan je beter een oplossing zoeken voor het echte probleem. (unable to send data)
viewtopic.php?f=227&t=5576&hilit=unable ... ata#p32836
goedenavond, ik heb soms ook last van dit probleem en ben ook nog steeds bezig om het probleem te vinden, maar het ligt naar mijn inzien voor 99% aan de onstabiele internet verbinding, waarschijnlijk een slechte kabel of mensen die ook gebruik maken van je internet verbinding die even teveel willen downloaden? dat kan al een probleem geven.
een logbestand van je dataverbruik bijhouden van een dag of meer kan al een hoop oplossen.
mvg joeri
een logbestand van je dataverbruik bijhouden van een dag of meer kan al een hoop oplossen.
mvg joeri
Ja dat kon ook, maar het is op een vps en internet wordt dus gedeelt.Wout schreef:In plaats van een PAL-script kan je beter een oplossing zoeken voor het echte probleem. (unable to send data)
Dan zou ik naar dedicated moeten gaan om dit op te lossen, en dat wordt een duur grapje.
Het gebeurt meestal snachts, Het is alleen jammer dat ik dan steeds moet checken of hij nog draait
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht