Dat werkt wel op de lokaal werkende database (server eigen PC) maar niet op de database werkend op de externe server buitenshuis (server Antagonist).
De laatste 3 stukjes info van de muziek (teasers), die met onderstaand stukje script, verwijderd worden, zijn niet meer op de lokale website maar wel op de externe website te zien.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik werk met 2 databases.
De ene draait op mijn computer, de andere op een externe host.
Deze 2 worden gesynchroniseerd d.m.v. "SAM2 Remote web synchronizer".
Deze toepassing ("SAM2 Remote web synchronizer") is me al geruime tijd een doorn in het oog, maar dat is een andere discussie!
Alles wordt hiermee gesynchroniseerd behalve de 3 stukjes info van de muziek, die dus ook verwijderd zouden moeten zijn.
Die hebben toch heel even in de historylist gestaan van de lokale database en worden dus mee getransporteerd.
De reden waarom ik met 2 databases werk is dat ik niet continu "on air" ben en als er geen uitzending is dan valt de externe website weg (nadeel php).
De lokale database en website gebruik ik om wat te experimenteren.
De oplossing zit 'm misschien wel in een andere methode om 2 databases, realtime, te synchroniseren.
Ik heb daar wel wat voor gezien maar behoorlijk ingewikkeld!
Heeft er nog iemand een oplossing voor dit probleempje, want ik kom er zelf helaas niet uit?
Code: Selecteer alles
ExecSQL('DELETE FROM historylist WHERE songID = :songid ORDER BY ID DESC LIMIT 1',[lastID[0]]);
ExecSQL('DELETE FROM historylist WHERE songID = :songid ORDER BY ID DESC LIMIT 1',[lastID[1]]);
ExecSQL('DELETE FROM historylist WHERE songID = :songid ORDER BY ID DESC LIMIT 1',[lastID[2]]);