Liner aan het einde van een intro
Liner aan het einde van een intro
ik zit al een poosje te broeden om de Liners die in de intro's lopen aan het einde van de intro af te spelen.
Het script wat ik gebruik (en velen volgens mij met mij zoals ik lees) werkt niet helemaal zoals ik het zou willen hebben.
Wat nu gebeurd is dat het script NA de songwissel gaat kijken of het aan de voorwaarden voldoet (Song = S, min_intro etc etc).
Als de voorwaarden kloppen wordt de liner gespeeld, dat is dus na het begin van het intro (het script moet eerst een paar regels door voor de AUX start).
Wat ik graag zou willen is dat de liner aan het einde van het intro gespeeld wordt en dus stopt als het zingen begint.
Bijvoorbeeld:
Intro = 10200 (milliseconden)
Liner = 3200
Liner moet starten na 10200 - 3200 = 7000
Ik ben al wat aan het stoeien geweest en krijg de berekening wel voor elkaar maar zit met 2 problemen:
1. hoe kan ik de AUX op een bepaald tijdstip van de activeplayer iets af laten spelen
2. hoe kan ik het script sneller maken zodat het sneller door de regels loopt omdat het lijkt of dit lang duurt
In de huidige topics kom ik veel over tijd tegen maar niet dit specifiek.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat ik tot nu toe heb is bijgevoegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Liner aan het einde van een intro
Even snel door het script gelopen, lijkt erg op Festerhead's scripts.
Ik heb nu alleen een antwoord op vraag 2 voor je :
commando PAL.LockExecution; mis ik in dit script.
Dit zou e.e.a. erg versnellen.
Ik heb nu alleen een antwoord op vraag 2 voor je :
commando PAL.LockExecution; mis ik in dit script.
Dit zou e.e.a. erg versnellen.
Dank je wel drOhimself,
dat zal ik nog even op spitten en toevoegen, ik ken die functie nu nog niet dus bedankt voor de tip.
Het script was overigens niet definitief, ik wilde laten zien wat ik tot nu had gedaan om het tijdverschil te berekenen.
dat zal ik nog even op spitten en toevoegen, ik ken die functie nu nog niet dus bedankt voor de tip.
Het script was overigens niet definitief, ik wilde laten zien wat ik tot nu had gedaan om het tijdverschil te berekenen.
Kijk eens naar deze : http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... 117#p28113
Misschien dat dit je nog wat ideeen geeft.
Misschien dat dit je nog wat ideeen geeft.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht