Nieuwe SAM PHP versie.

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
gerard1422

Re: Nieuwe SAM PHP versie.

Ongelezen bericht door gerard1422 »

Is er ook een versie voor Windows 7 , zodat er geen schuifregelaars op de beide Decks aanwezig zijn.
En dat de Decks ook wat groter zijn, nu kan ik de tekst van de muziek bijna niet lezen.
GerberaRadio

Ongelezen bericht door GerberaRadio »

Beste Mensen

Het is een hele wirwar aan teksten. Ik weet echt niet waar ik mijn ipadres moet neer zetten om de verzoekserver aan de praat te krijgen. Kan er echter iemand mij helpen? Is er een duidelijke voorbeeld?

MVG

Dé de Haas
heuvellandexpress

Ongelezen bericht door heuvellandexpress »

Wout in de oudere verzie, kon je de verzoekjes ook nien en aflezen, is dat ook nog mogelijk?
Zo ja, waar vind ik die dan weer???l
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wout »

heuvellandexpress schreef:Wout in de oudere verzie, kon je de verzoekjes ook nien en aflezen, is dat ook nog mogelijk?
Zo ja, waar vind ik die dan weer???l
Nee is niet meer mogelijk.
Afbeelding
Blinde Uil

Ongelezen bericht door Blinde Uil »

Ik zou graag willen weten waar je de kleuren ev. kunt aanpassen, heb het geheel draaien, draait goed Wout.
Nog een vraagje nu ik erop kom, de plaatjes van home, buy en info kun je die verwijderen ?

Heb overal al gekeken maar helaas kan het niet vinden, miss. kijk ik er wel overheen door die vele code's ...

Grtz Wil (blinde uil)
Blinde Uil

Ongelezen bericht door Blinde Uil »

Blinde Uil schreef:Ik zou graag willen weten waar je de kleuren ev. kunt aanpassen, heb het geheel draaien, draait goed Wout.
Nog een vraagje nu ik erop kom, de plaatjes van home, buy en info kun je die verwijderen ?

Heb overal al gekeken maar helaas kan het niet vinden, miss. kijk ik er wel overheen door die vele code's ...

Grtz Wil (blinde uil)
Toch nog even reageren, heb inmiddels een PHP editor geinstaleerd en is beter te zien waar alles staat.
Dus, dit bericht is niet meer van toepassing. Is nu allemaal heel duidelijk geworden.

Grtz Wil
oberon

Ongelezen bericht door oberon »

Blinde Uil schreef:
Blinde Uil schreef:Ik zou graag willen weten waar je de kleuren ev. kunt aanpassen, heb het geheel draaien, draait goed Wout.

Grtz Wil (blinde uil)
Toch nog even reageren, heb inmiddels een PHP editor geinstaleerd en is beter te zien waar alles staat.
Dus, dit bericht is niet meer van toepassing. Is nu allemaal heel duidelijk geworden.

Grtz Wil
En waar heb je die PHP editor gevonden?
marco1983

Ongelezen bericht door marco1983 »

Ik heb deze template mee genomen, en inmiddels bijna succesvol aangepast naar mijn wensen.

Kan alleen iemand mij vertellen hoe ik de titel die je bovenin de Explorer ziet kan aanpassen?
Ik heb mijn stations naam aan kunnen passen, alleen staat er nog steeds achter - draait met Sam Broadcaster, en dat laatste wil ik ook graag veranderen.
In de bestanden heb ik al lopen zoeken, maar ik kan het nergens vinden, misschien weet iemand anders het?
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

Volgens mij staat ie in 'display.header.php'.
Bij mij op regel 4.
marco1983

Ongelezen bericht door marco1983 »

Edit:

Het is opgelost. Ik heb even in het oorspronkelijke bestand gekeken die ik heb gedownload, en daar stond hij wel in. Ik denk dat ik perrongeluk iets in de code heb veranderd. Thanx voor je antwoord!

Ow, raar, hier niet namelijk.

Dit is de code die bij mij staat:

Code: Selecteer alles

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
	<head>

<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" />
		<!-- General styles of the samPHPweb pages -->
		<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles/style.css" />
ikrudolf

Ongelezen bericht door ikrudolf »

Ik gebruik deze "Nieuwe SAM PHP versie" al enkele jaren :D
Maar is er inmiddels ook een nog nieuwere versie beschikbaar?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht