Lexicon MX300 instellen.

Mengpaneel, Hoofdtelefoon, microfoon, Routers, etc..
Plaats reactie
BoskabouterFM
Beginnende SAM-gebruiker
SAM-versie: Geen.
Database: MySQL
Windows: 10

Lexicon MX300 instellen.

Ongelezen bericht door BoskabouterFM »

Ik heb een Lexicon MX300 gekregen en nu ben ik er lustig op los aan het klooien om de fijnste sound voor de spraak te maken. Nu zijn de mogelijkheden zo gigantisch, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vroeg me af of er mensen zijn die de voor hen ideale settings willen delen. Het zal heel persoonlijk zijn, hoe je zoiets afstelt maar ik laat me graag inspireren, als je het niet erg vindt
renem
SAM-versie: 2021.2

Re: Lexicon MX300 instellen.

Ongelezen bericht door renem »

Niets zo persoonlijk als galm voor spraak, de meeste professionals gebruiken het volgens mij niet eens meer op de radio. Ik heb een MX400 en ik vind het wel fijn om iets galm te gebruiken. Ik gebruik factory preset 4 (Chorus + Plate) en zet de galm op -30dB onder mijn stem.
BoskabouterFM
Beginnende SAM-gebruiker
SAM-versie: Geen.

Re: Lexicon MX300 instellen.

Ongelezen bericht door BoskabouterFM »

renem schreef: 26 nov 2024, 11:56 Niets zo persoonlijk als galm voor spraak, de meeste professionals gebruiken het volgens mij niet eens meer op de radio. Ik heb een MX400 en ik vind het wel fijn om iets galm te gebruiken. Ik gebruik factory preset 4 (Chorus + Plate) en zet de galm op -30dB onder mijn stem.
Dank je wel. Ja, het is een kwestie van smaak maar als ik m'n radioding doe zonder een klein beetje galm dan vindt ik dat niet prettig. Bedankt voor jet delen van jou favoriete instellingen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht