Hallo... aangezien er bij mijn znder veel al kerstliederen aangevraagd wordt..
terwijl het er nog geen tijd voor is.... is mijn vraag is het mogelijk om liedjes met kerst appart te laten en deze niet in de jukebox te zetten ? en toch gewoon in mijn playlist??
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, en hoop ook dat dit bericht niet door enkele beheerders wordt verwijdert....
Groeten
Johnny
Liedjes uit jukebox halen en wel in playlist
- cyberneticorganism
- VIP
- SAM-versie: 2014.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Re: Liedjes uit jukebox halen en wel in playlist
Wat bedoel je precies met jukebox? Je bedoelt gewoon je request playlist op de website neem ik aan? Je kan de kerstnummers plaatsen in een aparte categorie, en tevens het "ID" van de nummers aanpassen. Nu is dat Songtype "S", hier moet je dan wat anders voor kiezen. Uiteraard geen Jingles "J", want dan worden ze meegedraaid als Jingle
Alleen nummers die het type "S" hebben zijn namelijk zichtbaar in de playlist op de website.

- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Is in principe het zelfde als viewtopic.php?f=85&t=1449 !John Winter schreef: Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, en hoop ook dat dit bericht niet door enkele beheerders wordt verwijdert....
Nee Wout, volgens mij bedoelt hij precies wat Cyber antwoordt. Zo ingewikkeld is het dus niet:wout schreef:Is in principe het zelfde als viewtopic.php?f=85&t=1449 !John Winter schreef: Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, en hoop ook dat dit bericht niet door enkele beheerders wordt verwijdert....
Gewoon de kerstliedjes een songtype geven wat niet zichtbaar is in de playlist.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2207 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees