Zo, vraag is uit en bevestiging:
Jouw vraag met als onderwerp "Interactie met PHP-website op CroatiaHrvatska.eu" aan Mijndomein is correct ontvangen en in de support opgenomen. Binnen 24 uur ontvang je antwoord op je vraag.
is binnen. Wordt vervolgd tot morgen neem ik aan.
Ben intussen nu ook bezig met de (her-) installatie van Fata Morgana.
Die was niet gecrashed zoals CroatiaHrvatska maar draait tot heden op een soortgelijke PC waarvan ik aanneem dat de crashkans even groot is.
Daarnaast staat op Fata Morgana veel meer muziek (bijna 7000 titels tegen nog geen 4000 op CroHR) en de harddisk raakt vol...
Na een redelijk forse PC-wisseling net voor de vakantie heb ik nu ook voor Fata Morgana een nieuwe PC ter beschikking met voldoende ruimte en processorkracht om hier mee vooruit te kunnen, dus nu ook hier actie!
Waarom ik dit hier plaats in samPHPweb?
Omdat ik expres heb afgewacht dat de PHP-ontwikkelingen goed zouden aflopen, de site op het forum geintegreerd zou zijn en ik dit dus ook zou kunnen toepassen voor Fata Morgana. Het een grijpt in het ander.
Daarom nu maar hopen dat het PHP-probleem helemaal wordt opgelost anders denk ik toch maar weer te gaan terugvallen op HTML vanwege de mogelijke boodschapafhandeling via Broadcasterforum... Een stuk mooier dan Audiorealm...