Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, en ik wou even zeggen dat het leuk is dat er ook een NL forum is voor SAM broadcaster.
Maar nu dus mijn probleem:
Ik heb dus mijn SAM Broadcast op Cross-Fade gezet omdat dit natuurlijk allemaal mooi klinkt, maar het enige probleem is zodra de nummers gaan crossfaden schiet de CPU naar 100% en dan freezed het beeld de muis, en de muziek hapert, dit is dan voor een aantal seconden.
Is hier iets aan te doen of zal ik gewoon mijn studio pc meer Werk geheugen geven of de Prossesor upgraden?
Groeten Frank
SAM Slaat over bij Cross-fade
- Kees
- Beheerder
- SAM-versie: 4.2.2.*
- Database: MySQL
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: SAM Slaat over bij Cross-fade
Hallo Frank..welkom op het forum.
Heb je al eens gekeken bij de crossfade instellingen hier op het forum ?
En het geheugen van je pc...ik kan je vertelllen..SAM 4 draait hier op een Celeron 466 met 256 mb geheugen.
Ik ben wel benieuwd wat je systeem configuratie is.
Heb je al eens gekeken bij de crossfade instellingen hier op het forum ?
En het geheugen van je pc...ik kan je vertelllen..SAM 4 draait hier op een Celeron 466 met 256 mb geheugen.
Ik ben wel benieuwd wat je systeem configuratie is.
-
DJFrankie
Ik heb het volgende systeem:
Intel Pentium 4 @ 2Ghz
768MB RAM
80GB HDD
Maar het kan dus aan de cross-fade liggen? ik zal wel even gaan snuffelen in het forum.
Groeten Frank
Intel Pentium 4 @ 2Ghz
768MB RAM
80GB HDD
Maar het kan dus aan de cross-fade liggen? ik zal wel even gaan snuffelen in het forum.
Groeten Frank
-
ojee66
Mijn MP3 tjes staan op een netwerkschijf, mijn SAM machine is een oude p3 700mhz laptop met 512mb geheugen. Hierop staat windows 2000. Zonder de updates had ik ook last van haperingen (soms) aan het begin van de nummers. Na de updates was het probleem verholpen (netwerk protocol ergens in de updates??)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 560 Weergaves
-
Laatste bericht door Werner66
-
- 4 Reacties