Maar ondanks de uitleg van Kees in het betreffende instructietopic en alle vragen onder deze categorie begrijp ik er nog niet veel van...
Ik heb alles stap voor stap doorgelopen van MySql admin t/m aanpassen die paar files.
Heb alles gekopieerd naar de site (radio.croatiahrvatska.eu/samPHPweb).
En dan?
Voor de HTML moest je dan in SAM nog wat aanpassen soms, onder config en HTML maar hoeft dat nu niet?
Gaat het nu direct vanuit MySQL? Ik lees hier nergens uitleg over.
Als ik op dit moment de php-pagina probeer te openen via de Internet Explorer gaat ie eindeloos zoeken.
Maar dat komt misschien omdat SAM nog niet draait naar de server toe, geen idee...
Op dit moment ben ik de laatste hand aan het leggen aan de nieuwe server voor CroatiaHrvatska (na de HD-crash van voor de vakantie).
Alles is klaar op het webdeel na en weet niet goed wat er gebeurt als ik SAM laat draaien.
Daarbij wil ik de pagina's nog net zo aanpassen zoals het er nu uitziet (de link verwijst naar de oude HTML-site die er nog staat) en dat zal ook wel enig spitten worden voor een PHP-noob...
Maar later wil ik onderdelen van de pagina integreren in het CroatiaHrvatska-forum wat volgens mij met PHP veel beter kan dan met HTML vandaar de overstap.
Zal wel dom zijn allemaal wat ik vraag maar PHP... :verzweifelt:
Ik hoop dat iemand me kan helpen.