Remove from all met PAL

Voor vragen over Playlist Automation Language.
Plaats reactie
cyberneticorganism
VIP
SAM-versie: 2014.7
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Remove from all met PAL

Ongelezen bericht door cyberneticorganism »

De vraag is: Hoe verwijder ik iets uit de database met een PAL script. En dan "remove from all". Het is namelijk zo dat ik extern een mix laad in de queue vanaf de HD, alleen ik ben erachter gekomen dat dat bestand dan ook automatisch in de database van SAM komt te staan (terwijl ik hem juist extern laad omdat ik dat niet wil, lekker handig). Mensen kunnen die mix dan ook ineens aanvragen op de website omdat ie dus ook in de playlist staat, en je wordt niet blij als iemand ff een mixset van een uur aanvraagt :x

En omdat ik nu elke week 2 mixen draai, en geen zin heb om ze elke keer met de hand te verwijderen, vraag ik me af of dit met een PAL script regel kan. De rest is ook geautomatiseerd, dus het is zonde als je dan alleen dat apart met de hand moet doen...
Kees
Beheerder
SAM-versie: 4.2.2.*
Windows: 11
Contacteer:

Re: Remove from all met PAL

Ongelezen bericht door Kees »

Kijk bij Song info en Details.
Daar kun je aangeven dat hij maar 1 gedraaid mag worden en dan automatisch verwijderd wordt.
Dit kan uit de database maar ook van je hd.
cyberneticorganism
VIP
SAM-versie: 2014.7
Windows: 10
Contacteer:

Re: Remove from all met PAL

Ongelezen bericht door cyberneticorganism »

Volgens mij moet je hem dan toch eerst in de database hebben geladen Kees? Ik kan namelijk alleen de song info van nummers opvragen die in de database staan...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht