Ik ben bezig met 1 week script die ik van deze forum heb gehaald aan tepassen.
Ma nu zit ik met 1 klein dingetje
Wij hebben 2 weekelijkse onderwerpen.
1= Artiest van de week
2= Knaller van de week
Ma nu weet ik niet hoe ik deze optie moet invoegen in de week script.
Welke code kan ik beste gebruiken.
Code: Selecteer alles
Queue.AddFile('i:\arties\artiestvandeweek23.mp3',ipBottom);Code: Selecteer alles
Dir['I:\artiest'].QueueBottom(smWeighted, EnforceRules);Complete week script is altans stukje er van.
// Zondag 01:00 uur
while DayOfWeek(Now) = Sunday and ((Now >= T['00:59:15']) and (Now <= T['00:59:25'])) do
begin
PAL.UnLockExecution;
PAL.WaitForTime(T['00:59:45']);
Queue.AddFile('I:\uren\01:00.mp3',ipTop);
ActivePlayer.FadeTonext;
Queue.Clear;
Queue.AddFile('I:\stationid\jingle1.mp3',ipBottom);
Queue.AddFile('I:\artiest\artiestvandeweek.mp3',ipBottom);
While Queue.Duration < QueueTimeNederlands do
Begin
Cat['Nederlands'].QueueBottom(smLRP, NoRules);
end;
PAL.LockExecution;
end;Tevens hbe ik nog 1 vraagje die niks met deze PAL hier boven temaken heeft. Maar miss kan iemand mij hier ook beetje over vertellen over voorbeeld sturen.
Ik zie regelmatig de volgende regels terug komen in somige scripts.
Queue.AddFile('k:\nieuws\nieuws.wav',ipBottom);
&
Queue.AddFile('K:\nieuws\uurwissel\nieuwsloper\nieuwsloper.mp3',ipTop);Of mag ik ik er van uit gaan dat bij nieuws bedoelt word dat die gene geaboneert is op 1 elke uur verse nieuws uitzending die hij aan gelevert krijgt. Bij nieuwsloper.mp3 kan ik mij de voorstelling maken dat dit ook temaken heeft met het nieuws gedeelte. Maar is dit 1 speciaal gemaakte jingle voor het station of is dit gewoon 1 willekeurige jingle. zou iemand mij dit eens kunnen uitleggen en miss voorbeelde kunnen sturen van de nieuwsloper. Zodat ik mij daar beter voorstelling kan van maken. Want wij zijn altijd opzoek na nieuwe uitdagingen. En dit kan er miss 1 uitdaging worden.
Elke reactie is welkom. Al gaat onze dank al vast na uit.
MvG Frank