Beste mensen,
Sinds een tijdje ben ik bezig met Sam broadcaster. Ik ben nu actief bij een internetradio station. Bij dat station werken we veel met IRC (chatprogramma). Zelf gebruik ik Mirc, de ''computerversie'' zeg maar van IRC. Nu hebben we een bot op ons irc kanaal. Als je dan een verzoekje wilt aavragen doe je !req (artiest-nummer). Dan komt dat vervolgens in weer een apart ''kanaal'' of query genoemd. Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is dat ik sam zo kan instellen dan ik die verzoekjes (die via de optie !req zijn gegeven) binnen komen op mijn sam en misschien ze zelfs draait? Ik heb hier nog niet over op het forum kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Jornt
Hoe kan ik de request functie activeren in Sam?
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: Hoe kan ik de request functie activeren in Sam?
Is inderdaad leuk, maar ik heb er ook nooit van gehoord/gelezen ervan.
Re: Hoe kan ik de request functie activeren in Sam?
Hallo,
Dit is mijn eerste post op dit forum,
hoop dat het gewaardeerd is:
Je moet ook een PHPbot installeren, om te luisteren, of de huidige bot aanpassen om een MySQL injectie te geven, om de request aan te maken, een job voor iemand die al een IRC bot heeft gemaakt,
Succes!
Dit is mijn eerste post op dit forum,
hoop dat het gewaardeerd is:
Je moet ook een PHPbot installeren, om te luisteren, of de huidige bot aanpassen om een MySQL injectie te geven, om de request aan te maken, een job voor iemand die al een IRC bot heeft gemaakt,
Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht