Om sambroadcasting viá m'n website te presenteren, playlist en request, maak ik gebruik van een Iframe, Het werkt maar ik vind het niet fraai, twee scrollbars aan de zijkant daar wordt ik niet echt vrolijk van.
Is er iemand die weet met welk script je er voor kan zorgen dat de pagina gevuld wordt en de window scrollbar welke rechts zit de scrollbar wordt om de lijst van boven naar beneden te scrollen.
Mijn scripting is: <TD COLSPAN="2" WIDTH="769"><IFRAME ID="InlineFrame1" NAME="InlineFrame"
SRC="http://www.radioseaside.nl/samHTMweb/playing.html" WIDTH="1025" HEIGHT="1100" FRAMEBORDER="0"></IFRAME></TD>
Misschien zit ik op een verkeerd spoor en moet ik het anders aanpakken, heeft er iemand een tip voor mij???.
www.radioseaside.nl.
Mvg Ronald.
Iframe, hoe aan te passen voor SAM.
Re: Iframe, hoe aan te passen voor SAM.
De scrollbar van het Iframe is makkelijk te verwijderen blijft over de scrollbar van de webbrowser, hoe kan ik de scripting aanpassen zodat hij voor elke hoogte van de playlist A t/m Z zich automatisch aanpast. Je kan de height ook afstellen op de langste lijst en dan hebben de kortere een groot stuk niemandsland. Volgens mij moeten hier meer Sam broadcasters tegen aan zijn 'gelopen' en ik ben benieuwd hoe zij dit opgelost hebben.
Ronald.
Ronald.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht