Hee allemaal,
ik ben nu bij de pdf's, bij de samhtml web, alleen vraag ik me af wat ik bij Remote Web Directory (Web Root) en Remote picture directory (album pictures) moet invullen. Kan iemand me daarbij helpen?:D
remote web directory
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: remote web directory
Is je probleem van deze post dan opgelost?
viewtopic.php?f=80&t=2758#p17301
viewtopic.php?f=80&t=2758#p17301
- Gerrit
- Moderator
- SAM-versie: 2018.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Daar ben ik ook benieuwd naar Wout !! 
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
-
lenspsv
Nee, niet echt opgelost, maar ik gebruik nu firebird :p
Werkt htmweb wel met firebird?
Werkt htmweb wel met firebird?
-
fadingfm
Hallo Lens, misschien heb jij hetzelfde probleem als ik ooit heb gehad, nl dat wanneer je steeds Sam en Mysql uninstaleerd, dat hij bij de volgende instalatie toch weer het eerste wachtwoord gebruikt voor Mysql. Op 1 of andere manier blijft er ergens in je register iets staan, wie weet kan iemand hier je vertellen hoe je dit kunt oplossen op een goede manier. Ik heb het op de hard way gedaan door mijn hdd te formateren en alles van voren opnieuw te installeren. Maar er zal vast een makkelijker manier zijn.
Ik weet natuurlijk niet zeker of dit ook bij jouw het geval is het is maar een tip.
En anders zal er vast toch wel iemand in jouw omgeving zijn die iets meer inzicht heeft in mysql laat die er anders eens een kijkje nemen, ik vrees anders dat het heel erg lastig gaat worden.
Gr Ron
Ik weet natuurlijk niet zeker of dit ook bij jouw het geval is het is maar een tip.
En anders zal er vast toch wel iemand in jouw omgeving zijn die iets meer inzicht heeft in mysql laat die er anders eens een kijkje nemen, ik vrees anders dat het heel erg lastig gaat worden.
Gr Ron
-
lenspsv
dat probleem is inmiddels weg, oplossing was gwn computer naar makelaar, alles eraf gehaald, en toen deed ie het weer.
nu zit ik weer bij deze vraag
nu zit ik weer bij deze vraag
-
fadingfm
Wat je daar moet invullen is simpel de gegevens van jou ftp gegevens van je webhost, maar omdat je gebruik maakt van webs zal dat lastig worden. Ik heb ff gekeken voor je en ze ondersteunen geen FTP voor gratis accounts, dus dat gaat erg lastig worden, helaas.
Because Webs provides a ready-to-use online Site Builder, FTP is a Premium service available only to users in the HTML-only mode
Misschien overstappen naar bv deze is ook gratis maar wel met ftp:
Enige voorwaarde daar is dat je alleen kan registreren met een normaal email adres dus geen hotmail/gmail etc.
http://gratis-host.eu/
Anders ff op google naar free webhost with ftp zoeken
S6 Ron
Because Webs provides a ready-to-use online Site Builder, FTP is a Premium service available only to users in the HTML-only mode
Misschien overstappen naar bv deze is ook gratis maar wel met ftp:
Enige voorwaarde daar is dat je alleen kan registreren met een normaal email adres dus geen hotmail/gmail etc.
http://gratis-host.eu/
Anders ff op google naar free webhost with ftp zoeken
S6 Ron
Laatst gewijzigd door fadingfm op 17 mar 2010, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Sam 4.2.2 Remote desktop issues, Stopt met disconnection van remote desktop
door kutleven » » in Instellingen» - 3 Reacties
- 2078 Weergaves
-
Laatste bericht door moto
-
-
- 3 Reacties
- 3301 Weergaves
-
Laatste bericht door Qtronix
-
- 1 Reacties