wie kan me helpen aan een pagina waarop men van uur tot uur kunt zien wat er in verleden gedraait is geworden???
op fadingfm heb ik zo'n pagina gezien
alvast bedankt
songhistory pagina
Re: songhistory pagina
Hallo ik heb deze idd op mijn site staan echter ik heb dit niet zelf gemaakt en zou ook niet 1 2 3 weten hoe je dit kunt maken daar dit gedeelte een onderdeel is van een groter geheel. Deze pagina laat ook de laatste toegevoegde nummers zien in een los gedeelte en bestaat daarnaast uit een php file met daarin de history-data en als ik het goed heb moet er ook nog een table in mysql worden gemaakt. Dus ver boven mijn pet helaas. Je zou even een pb kunnen sturen naar Evertje die ook op dit forum zit die heeft dit gemaakt en zou je verder kunnen helpen.
Groeten:
Ron
Groeten:
Ron
- gertie
- *
- SAM-versie: 4.9.1.*
- Database: MySQL
- Windows: 10
Ron dankjewel voor je antwoord,
Ik had deze vraag gesteld , omdat er soms luisteraars zijn die een plaat gehoort hadden dat langer dan een uur geleden was en soms een dag geleden,en niet gezien hadden wie het zong, zo kon je het terug vinden, maar ik heb de oplossing zelf gevonden.
met sam reporter, draai al 8 jaar met sam en had daar nog nooit gesnuffeld.
groetjes
Ik had deze vraag gesteld , omdat er soms luisteraars zijn die een plaat gehoort hadden dat langer dan een uur geleden was en soms een dag geleden,en niet gezien hadden wie het zong, zo kon je het terug vinden, maar ik heb de oplossing zelf gevonden.
groetjes
Zou je de oplossing willen delen met ons....????gertie schreef:Ron dankjewel voor je antwoord,
groetjes
Dwarrel....
- Gerrit
- Moderator
- SAM-versie: 2018.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
In de map op de C-schijf in: program files > spacialaudio > SAMBC > SAMReporter staat SAMreporter.exe en die moet je dubbel aanklikken en er gaat een wereld voor je openDwarrel schreef:Zou je de oplossing willen delen met ons....????gertie schreef:Ron dankjewel voor je antwoord,
groetjes
Dwarrel....

Succes,
Gerrit.
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1037 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout
-
- 19 Reacties