Logitech Headset

Mengpaneel, Hoofdtelefoon, microfoon, Routers, etc..
Plaats reactie
Chris Holland

Logitech Headset

Ongelezen bericht door Chris Holland »

Hallo
Heb een vraag over een logitech headset.Het is namelijk zo ik werk als DJ in Duitsland. Ben nu een half jaar aan sleutelen om mijn microfoon een beetje redelijk te krijgen Het klinkt dof en het vervormt.Heb een goed geluid met de sam maar mijn Micro van de logitech headset is belabbert.Heb het hele forum afgezocht maar kan daar nergens wat van vinden.Graag zou ik foto willen zien hoe de afstelling moet staan.
Is daar iemand die me dat kan laten zien?Ik word er nu wel een beetje zat van.Ik heb nogal een donkere stem.
Bij voorbaat hartelijke dank
Chris Holland [smilie=blush2.gif]
Gerrit
Moderator
SAM-versie: 2018.7
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Re: Logitech Headset

Ongelezen bericht door Gerrit »

Ik zou van de microfoon van een headset niet teveel verwachten, ze zijn daar ook niet voor bedoeld !
Ik heb hier ook een logitech headset (draadloos) en die klinkt ook niet, ze zijn echt bedoeld om te chatten.

Ik zou dan toch voor een andere mic kiezen, bijv. de Behringer C1U usb, daar kan ik van zeggen dat die wel perfect klinkt en niet teveel kost !

Even een linkje: http://www.bax-shop.nl/condensator-zang ... tails.html

Gerrit.
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
Chris Holland

Hallo Gerrit
Heb het advies van je aan genomen en heb hem vanavond besteld
Nog bedankt voor je advies
Hoop dat alles goed gaat.lach
Chris Holland
blues-rock-radio.com
Chris Holland

Hoi Gerrit Heb je raad opgevolgd Álles aangesloten maar nu is de microfoon te zacht.Moet er zo'n beetje inkruipen om wat te horen .Kan jij of iemand anders mij bijstaan om de Microfoon goed te krijgen?Heb alles geprobeert Heb ook Wouters advies proberen te gebruiken maar ik kan op XP nergens vinden om mijn micro met 20db te verhogen Met Vista is dat geen probleem maar op Window XP niks te vinden De vraag is dan ook HOE KRIJG IK MIJN MICRO HARDER WANT DE MENSEN WILLEN WEL DE STEM HOREN,:lach [smilie=negative.gif]
Chris Holland
Gerrit
Moderator
SAM-versie: 2018.7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gerrit »

De microfoon heeft een eigen geluidskaart aan boord, wellicht kun je daar het niveau harder zetten.(boost aanvinken)
Het is gewoon een instelling, maar hoe het allemaal zit weet ik ook niet helemaal meer omdat het alweer een poos geleden is (bijna een jaar) toen ik hem heb ingesteld bij een nieuwslezeres van ons.
Ik heb deze mic. dus niet hier thuis liggen !

Gerrit.
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
Chris Holland

Hallo
Ik heb gisteren mijn vuurdoop gehad met mijn nieuwe microfoon maar hij klinkt goed maar is veelste zacht.Sorry wil iemand me uitleggen hoe ik dat ding harder krijg (Beter hoeft niet) alleen harder over de stream,heb nu wel alles geprobeert wat ik er van weet.Dat is niet veel ( LOL) Maar graag wil ik van een van jullie weten hoe ik dat ding harder krijg heb ook een teamviewer op mijn PC. Graag een oplssing .
Chris Holland
peellandfm
Moderator
SAM-versie: 4.9.1.*
Contacteer:

Ongelezen bericht door peellandfm »

Chris Holland schreef: heb nu wel alles geprobeert wat ik er van weet.
Dan vertel de zaken die je gedaan hebt eerst maar eens.
Anders krijgen we zo meteen bij elke suggestie te horen: Nee dat had ik al gedaan.

Kijk eens in je windows mixer. Staat mic in open??
Chris Holland

Hallo PeellandFM
Ik heb alles openstaan Heb ondertussen wouters idee gepakt en het volume met 20db opgeschroeft.Klinkt al een stuk hadder over de stream. Ik moet er wel 10cm vanaf zitten omdat hij dan te zacht word. Vraag is nu hoe de instelling moet staan in voiceFX - AGC Ik ga wel zoeken in het forum of hebbben jullie een idee.
Het klinkt ieder geval een stuk beter ,maar ja het kan nog beter en harder.
Hartelijke dank voor de medewerking en het meeleven voor mij.
Chris Holland
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht