Categorieen, dubbele tracks en overzicht

Cross-fade, ClockWheel, Weight, Playlist Rules, etc..
Plaats reactie
solutions

Categorieen, dubbele tracks en overzicht

Ongelezen bericht door solutions »

Goededag.Ik maak gebruik van SAMBC 4.9.2. Ik ben een jaar geleden overgestapt van DRS2006. SAMBC is een verademing in veel opzichten, maar waar ik wel tegenaan loop is het ovezicht van alle categorieen. Bij DRS2006 kon een muziekbestand maar in een groep zitten en kon je dat zien in de eigenschappen van het betreffende bestand.

Deze optie ontbreekt in SAMBC en ik weet niet of jullie middelen, tips of een script of iets in die trend hebben om hierin een goede structuur in aan te brengen.
drOhimself

Re: Categorieen, dubbele tracks en overzicht

Ongelezen bericht door drOhimself »

Ik vind het juist wel heel aangenaam om een bepaald nummer zowel in categorie 80s te zetten, als in Ballads of Soul.
solutions

Ik vind ook geen probleem. Alleen kun je aan de eigenschappen van een track niet zien in welke groepen hij wel en in welke hij niet is opgenomen. Dat is voor mij het probleem. Niet het feit dat hij in meerdere categorieen kan thuishoren.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een manier om dat makkelijk inzichtelijk te krijgen
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

Er is een PAL op het forum, die iets doet met het CATEGORY nummer.
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... =81&t=4047
Misschien heb je daar iets aan?
solutions

Dank je voor de link. Maar dat is voor mij helaas niet toereikend. Maar dan weet ik in ieder geval dat ik niet opnieuw het wiel aan het uitvinden ben en ga ik kijken of ik iets PHP based kan maken waarbij ik alle informatie per record inzichtelijk kan maken, waaronder alle categorieen. Bedankt in ieder geval.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht