Hoi ik heb nu eindelijk de php draaiende maar tijdens het aanvragen van een verzoekje krijg ik de volgende fout code
Verzoek
Je verzoek faalt:
Unable to connect to 84.80:1221. Station might be offline.
The error returned was No route to host (113).
ik las op het forum dat het te maken had met mijn Webhoster ik heb ze gebeld en gevraagd om die open te zetten. Maar hij vraagt aan mij waarom dat zo komt want tijdens de HTMweb deden de verzoeken het gewoon wel dus hij vraagt hoe het komt dat het nu niet meer werkt nu ik met de Php werk kan iemand mij dat uit leggen waarom die poort open moet bij de web hoster
Verzoeken werkt niet *OPGELOST*
-
Marting
Re: Verzoeken werkt niet
http://www.jenfm.nl/samPHPweb/web/index.php
En heb het ipnummer van mijnn site ook in de verzoeken gezet van sam
En heb het ipnummer van mijnn site ook in de verzoeken gezet van sam
-
drOhimself
en deze ?
127.0.0.1
www.audiorealm.com
request.audiorealm.com
208.80.53.146
Of heb je andere erin staan ?
127.0.0.1
www.audiorealm.com
request.audiorealm.com
208.80.53.146
Of heb je andere erin staan ?
-
Marting
ja die staan er allemaal er in maar hij blijft de zelfde fout aangeven haha nu heb ik eindelijk de PHP draaien krijg ik het nog niet voor elkaar heb ook gedaan wat je zei haha ben uit de stenen tijdperk gekomen heb een andere versie genomen heb nu de sam 4.9.0
-
drOhimself
Ik zie dat je een nieuw topic hebt geopend, omdat je erachter bent dat je webhoster poort 1221 niet open (wil) zet(ten).
Dan kan op deze een slotje, want je weet nu waarom je geen verzoekjes door krijgt.
Dan kan op deze een slotje, want je weet nu waarom je geen verzoekjes door krijgt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht