hallo ik draai met sam 3.2.2
ik draai altijd nonstop muziek met sam maar laad geen hits in de queue
druk gewoon op op player a en auto dj!!!
nu zou ik graag een PAL scriptje hebben dat bv over de nonstop zowat alle hits van de jaren speelt,nu bij de keuze dat sam zelf neemt van muziek draait sam meerder keren, hits van bv 2010 achter elkaar en zou graag hebben dan het van alle jaren onder 1 draait?
ook zou ik graag in dit mogelijke palscript om de 3 platen een jingle laten horen en elk een uur een uurwissling kan doen
hopelijk kan er iemand me helpen dank je wel
PAL script nonstop en jingle en uurwisseling
- Gerrit
- Moderator
- SAM-versie: 2018.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Re: PAL script nonstop en jingle en uurwisseling
Dit zijn allemaal vragen waarvan de antwoorden diverse malen op dit forum staan !
Ik zie dat je pas 16 min. online bent geweest, dus erg veel moeite heb je blijkbaar niet gedaan om te zoeken, en dat ben ik ook niet van plan !
Bij "De Mac" hoef je maar te zeggen wat je wilt hebben en je krijgt het op een dienblad, hier werkt dat even iets anders.
Gerrit.
Hint: zoek eens op "PAL voor nieuws en tijdmelding"......
Ik zie dat je pas 16 min. online bent geweest, dus erg veel moeite heb je blijkbaar niet gedaan om te zoeken, en dat ben ik ook niet van plan !
Bij "De Mac" hoef je maar te zeggen wat je wilt hebben en je krijgt het op een dienblad, hier werkt dat even iets anders.
Gerrit.
Hint: zoek eens op "PAL voor nieuws en tijdmelding"......
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
en
Ik houd van kritiek, maar ik moet het er wel mee eens zijn.
-
drOhimself
Tofke,
Al 5,5 jaar geregistreerde gebruiker hier op het forum en dan zulke 'basic' vragen stellen, valt mij een beetje tegen !
Zoals Gerrit terecht aangeeft, staan er hier voorbeelden genoeg.
Al 5,5 jaar geregistreerde gebruiker hier op het forum en dan zulke 'basic' vragen stellen, valt mij een beetje tegen !
Zoals Gerrit terecht aangeeft, staan er hier voorbeelden genoeg.
-
tofke
ben er een tijdje niet meer mee bezig geweest onderts heb ik het allemaal terug draaiend gekregen de pals
-
drOhimself
We horen dan wel wat je gevonden hebt, en of het werkt.
Ik stel voor om gewoon wat simpels te proberen en dan stukje bij beetje naar wat moeilijkers gaan.
Je schiet er niets mee op als we je hier een kant-en-klare PAL geven.
Ik stel voor om gewoon wat simpels te proberen en dan stukje bij beetje naar wat moeilijkers gaan.
Je schiet er niets mee op als we je hier een kant-en-klare PAL geven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1415 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees