PAL script start niet automatisch?

Voor vragen over Playlist Automation Language.
Gesloten
sprk

PAL script start niet automatisch?

Ongelezen bericht door sprk »

Hoi,

Ik heb van dit prachtige forum een script geleend en zelf aangepast. Ik wilde op dinsdag (vandaag dus) tussen half 12 en half 1 een uurtje alleen maar liedjes uit een specifieke map hebben.

Probleem is: ik heb het PAL script ingeladen en 'Automatically Start Script' aangevinkt, maar het script wilde toch niet automatisch laden. Ik heb na een paar minuten het script maar handmatig gestart. Enig idee wat ik fout heb gedaan?

Dit is wat ik als script heb ingeladen:

Code: Selecteer alles

PAL.Loop:=True;

PAL.LockExecution;
    //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

var Dinsdag            : Boolean;
    var DDays              : Boolean;
    var Begintijd          : string = '11:30:00'; // Begintijd
    var Eindtijd           : string = '12:29:59'; // Eindtijd
    var QueueTimeUur : Integer = 1*(60*60*1200);  //1=1uur 2=2uur 3=3uur om X uur muziek te vullen :)
    //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

// Enkele dag, De Dinsdag
    Dinsdag := (DayOfWeek(Now) = Tuesday);
    //Hieronder kan je dagen combineren :)
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Alle D-dagen, Dinsdag
    DDays := (Dinsdag);
    //------------------------------------------------------------------------------
    //+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

while (DDays) and ((Now >= T[Begintijd]) and (Now <= T[Eindtijd])) do
     begin

Queue.Clear;

While Queue.Duration < QueueTimeUur do
      Begin
    Cat['Eurovision2012'].QueueBottom(smLRP, EnforceRules);
    Cat['Eurovision2012'].QueueBottom(smLRP, EnforceRules);
      end;

ActivePlayer.FadeTonext;

PAL.WaitForTime(T[Eindtijd]);
    ActivePlayer.FadeTonext;

end;

// Onderstaand regel altijd als laatste houden.
      PAL.UnLockExecution; 
Overigens; weet iemand hoe ik aan dat script kan toevoegen dat hij aan het begin van dat uur 1 specifiek mp3-bestand kan afspelen? Ik had dit eerst in het script gezet, boven de andere 2 queue regels, maar toen kreeg ik om de 2 nummers een jingle, da's niet helemaal de bedoeling natuurlijk :)

Alvast bedankt voor jullie hulp!
pergo

Re: PAL script start niet automatisch?

Ongelezen bericht door pergo »

hi,

je moet altijd de eerste keer een PAL handmatig starten als je sam niet heb herstart.
sprk

pergo schreef:je moet altijd de eerste keer een PAL handmatig starten als je sam niet heb herstart.
Oh, dat is natuurlijk heel logisch. Thanks!

En mijn andere vraag, weet daar iemand misschien een antwoord op? :)
Overigens; weet iemand hoe ik aan dat script kan toevoegen dat hij aan het begin van dat uur 1 specifiek mp3-bestand kan afspelen? Ik had dit eerst in het script gezet, boven de andere 2 queue regels, maar toen kreeg ik om de 2 nummers een jingle, da's niet helemaal de bedoeling natuurlijk
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

sprk schreef:En mijn andere vraag, weet daar iemand misschien een antwoord op? :)
Overigens; weet iemand hoe ik aan dat script kan toevoegen dat hij aan het begin van dat uur 1 specifiek mp3-bestand kan afspelen? Ik had dit eerst in het script gezet, boven de andere 2 queue regels, maar toen kreeg ik om de 2 nummers een jingle, da's niet helemaal de bedoeling natuurlijk
Nieuwe vraag = Nieuw topic
sprk

drOhimself schreef:Nieuwe vraag = Nieuw topic
Het is geen nieuwe vraag, de vraag stond ook al in m'n originele bericht en slaat bovendien op hetzelfde PAL script.
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

sprk schreef:
drOhimself schreef:Nieuwe vraag = Nieuw topic
Het is geen nieuwe vraag, de vraag stond ook al in m'n originele bericht en slaat bovendien op hetzelfde PAL script.
Je hebt gelijk, geen nieuwe vraag, maar dan toch een nieuw topic, omdat het in eerste instantie 2 vragen zijn, ookal heb je beide vragen in je eerste topic neer gezet.
Het topic : "PAL script start niet automatisch", is keurig beantwoord, dacht ik zo ?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht