Problemen met me Behringer xenyx 1204USB

Mengpaneel, Hoofdtelefoon, microfoon, Routers, etc..
Plaats reactie
StefanHier

Problemen met me Behringer xenyx 1204USB

Ongelezen bericht door StefanHier »

Hallo Mensen [smilie=music.gif]

Ik heb een groot probleem. Ik zit namelijk met het probleem dat er in mijn Behringer xenyx 1204USB een hele irritantie ruis zit. Ik heb een tijdje geleden een nieuwe pc aangeschaft. Nou heb ik daar al mijn radio stuff op aangesloten en nu ineens die ruis. Als ik mijn microfoons uitzet blijft de ruis wat ik heel vreemd vond en als ik mijn Samb aanzet dan krijg ik de ruis ook nog versterkt? Ik heb al naar bax-shop waar ik mijn mengpaneel weg heb een email gestuurd en die zeiden dat ik misschien asio4all moest updaten. Dat heb ik gedaan maar asio4all reageert niet? Hun 2de opties was mijn normale geluidskaart uitschakelen, want in dit type mengpaneel zit een geluidskaart ingebouwd. Dat heb ik gedaan nog geen resultaat. Hun 3de opties was om de drivers van mijn mengpaneel te updaten maar die waren al up to date.

Ik weet zelf niet meer hoe ik het moet oplossen en het is ook erg irritant op de radio, want daar hoor je het luid en duidelijk.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg,
Stefan [smilie=music.gif]
RadioAorca

Re: Problemen met me Behringer xenyx 1204USB

Ongelezen bericht door RadioAorca »

ik heb de zelfde mixer ik gebruik alleen niet de usb te wel die het ook moet doen ik werk met jec-plugen en werk supper
Remon3335

Re: Problemen met me Behringer xenyx 1204USB

Ongelezen bericht door Remon3335 »

Ik heb ook de xenyx 1204USB aangesloten op me SAM met de usb, alleen ik hoor geen ruis. Ik denk dat de beste optie is om even het bedrijf te mailen waar je hem hebt gekocht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht