Goedenavond
ik heb mij vandaag een behringer mengpaneel gekocht nu wil ik deze graag gaan gebruiken met sam,
nu heb ik mijn mengpaneel aangesloten op de uitgang van me pc en die gaat naar de ingang van me mengpaneel, nu gaat er vanaf de main out weer een kabel naar de lijningang van me pc (geluidskaart) en ik zie in de sam dat me mic en zo wel werken muziek speelt ook maar ik hoor me geen geluid als ik in me mic praat, tevens werken de schuifknoppen ook niet dus het geluid gaat niet zachter, maar de equalizer gaat wel open en dicht als ik me schuiven bedien, ook als ik praat slaat die wel uit.
zal iemand mij me misschien hier verder mee kunnen helpen
Mvg Richard
beringer fx 1622fx op een Terratec Aureon 5.1
- cyberneticorganism
- VIP
- SAM-versie: 2014.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Re: beringer fx 1622fx op een Terratec Aureon 5.1
Misschien heb je hier wat aan: http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... eel#p32230
Ik zie dat er ondertussen al ontzettend veel onderwerpen zijn over hoe SAM te gebruiken i.c.m. een mengpaneel en microfoon, daar zou toch wat tussen moeten zitten wat bruikbaar is
Ik zie dat er ondertussen al ontzettend veel onderwerpen zijn over hoe SAM te gebruiken i.c.m. een mengpaneel en microfoon, daar zou toch wat tussen moeten zitten wat bruikbaar is