Welk mengpaneel?

Mengpaneel, Hoofdtelefoon, microfoon, Routers, etc..
Plaats reactie
lsp

Welk mengpaneel?

Ongelezen bericht door lsp »

Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar heb een vraagje over mengpanelen/ mixers voor mijn zoon. [smilie=yahoo.gif]

Is er een (significant) verschil in kwalititeit tussen de Behringer VMX100 (usb) en de Koolsound club 03 (zonder USB) mengpanelen. Beide zitten in een set die mijn zoon wil aanschaffen als DJ set. Ik vraag me af, wat een slimme keuze is als het DJ'en toch niet blijkt te bevallen... Even als extra info..

Hij heeft gevonden: [smilie=music.gif]

1 complete set:
-Behringer VMX 1000 USB DJ mixer
-Skytec 240 Watt versterker
-Skytec Dubbele CD speler 2420
-2x JBSystems 60Watt per stuk
-in een case

of deze set, waarbij nog simpele set versterker boxen bij zou moeten en liefste een case als deze (eventueel zelf te maken)
- Coolsound club 03 (niet de usb versie)
- Numark CDN 35 dubbele cd speler.

De vragen:
1. Is er dus een (significant) verschil in kwalititeit tussen de Behringer VMX100 en de Koolsound mengpanelen?

De tweede set zonder case is bijna 100 euro goedkoper dan de eerste (al inclusief tweedehands boxen set Raveland 120-300W speaker met bijpassende McCrypt versterker)
2. Is dit verschil (als al te voorspellen) terug te verdienen indien verkoop over zeg een jaar)
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Re: Welk mengpaneel?

Ongelezen bericht door Wout »

Als er inderdaad twijfel heerst ga dan voor het goedkoopst.
Afbeelding
DiamantFM

Re: Welk mengpaneel?

Ongelezen bericht door DiamantFM »

als ik jou was zou ik geen Behinger mengpaneel kopen voor de soundproccesing is dat een top merk maar kwa mengpanelen is het een slecht merk op het laatst knallen alle zekeringen eruit ik ken ook wel mensen die hebben hem als NIEUW gekocht eerste week kanaal 1 kapot en paar weken later ook nog kanaal 2
Plaats reactie