Hallo allemaal,
ik zit met probleem, ik kom er helaas niet uit met joosam. ik krijg ieder keer de volgende melding en ik weet niet wat het betekend, kheb op internet gekeken maar snap er eigelijk niet veel van. gaat om deze tekst wat die weergeeft als ik test wil doen.
Er is een fout opgetreden met het testen van de connectie. Foutmelding: - Mysql Error: 2002 - A connection attempt failed because the connected p arty did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.
zou mij iemand misschien willen helpen of eventueel raad geven:D
groeten,
Gertjan
Joosam in joomla fouten met testen
Re: Joosam in joomla fouten met testen
Als ik zoek op die melding dan krijg ik het volgende als antwoord :
"It means you cant connect to the server. Check your connecting to the correct ip address and your firewall is configured to allow traffic. "
Ofwel, je hebt ergens een foutief IP adres ingevoerd, of je firewall staat geen verkeer toe.
Dus allereerst zou ik nog even de beschikbare handleidingen hierover raadplegen / stappen volgen.
"It means you cant connect to the server. Check your connecting to the correct ip address and your firewall is configured to allow traffic. "
Ofwel, je hebt ergens een foutief IP adres ingevoerd, of je firewall staat geen verkeer toe.
Dus allereerst zou ik nog even de beschikbare handleidingen hierover raadplegen / stappen volgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2460 Weergaves
-
Laatste bericht door avalonradio
-
- 5 Reacties