PAL script
-
djedje
PAL script
hallo.
ik ben de eigenaar van nederlandsehitsradio/tv
en ben op zoek naar een PAL script voor mijn jingles mijn bedoeling is....,
voorbeeld
ik heb 7 jingles en wil er 5 jingles van draaien maar die jingles moeten na 7 of 8 nummer gespeeld worden eerste jingle 1 en dan na 7 of 8 nummer jingle 2 en ga zo maar door.
ik nergens meer de script vinden en het is mogelijk wie zou me er bij kunnen helpen.
en ben ook opzoek naar een script voor reclame te maken naar bevoorbeeld naar twitter en facebook na ja verschulende media site`s.
is dat mogelijk?????
en zit er iets in sam waar door je de gespeelde zong naar je site kan stuuren met zong text en afbeelding of clip. ?????
ik hoor van jullie als er iemand mij daar mee kan helpen kan ik ook weer veder alvast bedankt...
mvg djedje en het nederlandsehitsradio team
ik ben de eigenaar van nederlandsehitsradio/tv
en ben op zoek naar een PAL script voor mijn jingles mijn bedoeling is....,
voorbeeld
ik heb 7 jingles en wil er 5 jingles van draaien maar die jingles moeten na 7 of 8 nummer gespeeld worden eerste jingle 1 en dan na 7 of 8 nummer jingle 2 en ga zo maar door.
ik nergens meer de script vinden en het is mogelijk wie zou me er bij kunnen helpen.
en ben ook opzoek naar een script voor reclame te maken naar bevoorbeeld naar twitter en facebook na ja verschulende media site`s.
is dat mogelijk?????
en zit er iets in sam waar door je de gespeelde zong naar je site kan stuuren met zong text en afbeelding of clip. ?????
ik hoor van jullie als er iemand mij daar mee kan helpen kan ik ook weer veder alvast bedankt...
mvg djedje en het nederlandsehitsradio team
-
drOhimself
Re: PAL script
Ook gezocht, kon hem ook niet zo snel vinden.
Dan maar even in eigen verzameling gezocht, dat lukte beter.
Hieronder een simpel script die 7 nummers wacht, dan een jingle draait.
(Let goed op dat je de juiste categorie benoemt, hieronder staat ie op 'NewJingles')
Wil je toch liever om de 8 nummers (of om de 6) pas dan deze regel aan :
var Count : Integer = 7;
(Let goed op dat je de juiste categorie benoemt, hieronder staat ie op 'NewJingles')
Code: Selecteer alles
// Jingles na 7 nummers / Weekprogramma / Weekendprogramma
PAL.Loop:=True;
PAL.LockExecution;
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
var Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag : Boolean;
var Zaterdag, Zondag : Boolean;
var ADays : Boolean;
var WDays : Boolean;
var ZDays : Boolean;
var Begintijd : string = '00:00:01'; // Begintijd
var Eindtijd : string = '23:59:59'; // Eindtijd
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Maandag := (DayOfWeek(Now) = Monday);
Dinsdag := (DayOfWeek(Now) = Tuesday);
Woensdag := (DayOfWeek(Now) = Wednesday);
Donderdag := (DayOfWeek(Now) = Thursday);
Vrijdag := (DayOfWeek(Now) = Friday);
Zaterdag := (DayOfWeek(Now) = Saturday);
Zondag := (DayOfWeek(Now) = Sunday);
//------------------------------------------------------------------------------
// Alle dagen=ADays, Door-de-weekse-dagen=WDays, Zaterdag+Zondag=ZDays
ADays := (Zaterdag or Zondag or Maandag or Dinsdag or Woensdag or Donderdag or Vrijdag);
WDays := (Maandag or Dinsdag or Woensdag or Donderdag or Vrijdag);
ZDays := (Zaterdag or Zondag);
//------------------------------------------------------------------------------
while (ADays) and ((Now >= T[Begintijd]) and (Now <= T[Eindtijd])) do
begin
//
Cat['NewJingles'].QueueTop(smRandom, NoRules);
PAL.WaitForPlayCount(Count);
//
end;
// Onderstaand regel altijd als laatste houden.
PAL.UnLockExecution;
// © 2012 adapted by drOhimself for SAM BROADCASTER FORUM
// Thanks to Wout, Gerrit, Kees and all how initiated this script in the first place !
-
djedje
ok top maar ben zelf niet zo goed met script`s maar zie niet waar ik de locatie moet aan geven waar de jingle staat en welke dat hij moet afspelen
drOhimself schreef:Ook gezocht, kon hem ook niet zo snel vinden.
Wil je toch liever om de 8 nummers (of om de 6) pas dan deze regel aan :Code: Selecteer alles
// Jingles na 7 nummers / Weekprogramma / Weekendprogramma PAL.Loop:=True; PAL.LockExecution; //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ var Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag : Boolean; var Zaterdag, Zondag : Boolean; var ADays : Boolean; var WDays : Boolean; var ZDays : Boolean; var Begintijd : string = '00:00:01'; // Begintijd var Eindtijd : string = '23:59:59'; // Eindtijd //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Maandag := (DayOfWeek(Now) = Monday); Dinsdag := (DayOfWeek(Now) = Tuesday); Woensdag := (DayOfWeek(Now) = Wednesday); Donderdag := (DayOfWeek(Now) = Thursday); Vrijdag := (DayOfWeek(Now) = Friday); Zaterdag := (DayOfWeek(Now) = Saturday); Zondag := (DayOfWeek(Now) = Sunday); //------------------------------------------------------------------------------ // Alle dagen=ADays, Door-de-weekse-dagen=WDays, Zaterdag+Zondag=ZDays ADays := (Zaterdag or Zondag or Maandag or Dinsdag or Woensdag or Donderdag or Vrijdag); WDays := (Maandag or Dinsdag or Woensdag or Donderdag or Vrijdag); ZDays := (Zaterdag or Zondag); //------------------------------------------------------------------------------ var Count : Integer = 7; while (ADays) and ((Now >= T[Begintijd]) and (Now <= T[Eindtijd])) do begin // Cat['NewJingles'].QueueTop(smRandom, NoRules); PAL.WaitForPlayCount(Count); // end; // Onderstaand regel altijd als laatste houden. PAL.UnLockExecution; // © 2012 adapted by drOhimself for SAM BROADCASTER FORUM // Thanks to Wout, Gerrit, Kees and all how initiated this script in the first place !
-
drOhimself
In het script staan de jingles in :
Cat['NewJingles']
Ofwel, pas dit aan naar de categorie waarin NU jouw jingles staan, of maak zelf een nieuwe categorie aan.
Cat['NewJingles']
Ofwel, pas dit aan naar de categorie waarin NU jouw jingles staan, of maak zelf een nieuwe categorie aan.
-
djedje
is er ook iemand die mij een script kan maken?????
tis ff de bedoeling dat ik specefieke jingels laat afspelen maar ook de promotie nummers tis ff de bedoeling of een complete script er voor te krijgen of even een laten maken mocht het mogelijk zijn.
Cat['NewJingles'].QueueTop(smRandom, NoRules); was niet de bedoeling zo als hier boven en waarom de dagen er bij staan geen idee.
dit is een voorbeeld die ik beetje heb gevonden maar nog niet goed is.
tis ff de bedoeling dat ik specefieke jingels laat afspelen maar ook de promotie nummers tis ff de bedoeling of een complete script er voor te krijgen of even een laten maken mocht het mogelijk zijn.
Cat['NewJingles'].QueueTop(smRandom, NoRules); was niet de bedoeling zo als hier boven en waarom de dagen er bij staan geen idee.
dit is een voorbeeld die ik beetje heb gevonden maar nog niet goed is.
PAL.Loop := True;
var P1, P2 : TPlayer;
var Song : TSongInfo = TSongInfo.Create;
var X1 : TDataSet;
var j, jingle : string;
if ((Now >= T['12:00:00']) and (Now <= T['17:59:59'])) then j := 'Evertje.com - Goede middag! ( Jingle )'
else if ((Now >= T['18:00:00']) and (Now <= T['23:59:59'])) then j := 'Evertje.com - Goede avond! ( Jingle )'
else j := 'Evertje.com - Goede morgen! ( Jingle )';
jingle := 'E:\Mijn muziek\Jingle\' + j + '.mp3';
PAL.WaitForTime(T['XX:59:56']);
PAL.LockExecution;
P1 := ActivePlayer;
P2 := IdlePlayer;
if P2 <> nil then
X1 := Query('SELECT * FROM songlist WHERE filename = :filename', [uur], True);
X1.First;
if not X1.EOF then
Begin
Song['filename'] := X1['filename'];
Song['artist'] := X1['artist'];
Song['title'] := X1['title'];
Song['duration'] := X1['duration'];
P1.FadeToPause;
P2.QueueSong(Song);
P2 := QueuedPlayer;
P2.Play;
End;
PAL.UnLockExecution;-
djedje
heb een voorbeeld als bijlage toegevoegt die ik heb gevonden en aangepast heb en het werkt.
maar de bedoeling was even dat er meerdere jingels afspeeld.
voorbeeld jingel1 dan 6 a 8 nummers er tussen en dan jingel 2 en dan weer 6 a 8 nummer jingel 3 enzo voort.
en mischien later de top 10 of top 40 lijst dat moet volgens mij wel met cat[`newjingels`] en volgens mij voor de jigels een opdracht geven waar de jingels staat zo als song['c:\music\']
en bijlage 2 Example.PAL die lijkt er een beetje op die ik vroeger heb gehad maar tis hem niet dit gaat mij beetje de pet teboven
heb al gezocht in 613 PAL scripts voor sam broadcaster maar niks bruikbaars gevonden en ge er zelf niet echt mee stoeien.
is er iemand die mij daar mee kan helpen
alvast bedankt ook namens het nederlandsehitsradio/tv team
maar de bedoeling was even dat er meerdere jingels afspeeld.
voorbeeld jingel1 dan 6 a 8 nummers er tussen en dan jingel 2 en dan weer 6 a 8 nummer jingel 3 enzo voort.
en mischien later de top 10 of top 40 lijst dat moet volgens mij wel met cat[`newjingels`] en volgens mij voor de jigels een opdracht geven waar de jingels staat zo als song['c:\music\']
en bijlage 2 Example.PAL die lijkt er een beetje op die ik vroeger heb gehad maar tis hem niet dit gaat mij beetje de pet teboven
heb al gezocht in 613 PAL scripts voor sam broadcaster maar niks bruikbaars gevonden en ge er zelf niet echt mee stoeien.
is er iemand die mij daar mee kan helpen
alvast bedankt ook namens het nederlandsehitsradio/tv team
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
drOhimself
Je kunt zowel muziek als jingles in een (aparte) categorie stoppen.djedje schreef:voorbeeld jingel1 dan 6 a 8 nummers er tussen en dan jingel 2 en dan weer 6 a 8 nummer jingel 3 enzo voort.
-
djedje
ok heb nu 2 scripts draaien op mijn nonstop elk script met 1 jingle en na mijn weten kan het samen gevoegt worden maar weet ff niet hoe dat script er uit komt te zien of inelkaar moet zetten.drOhimself schreef:Je kunt zowel muziek als jingles in een (aparte) categorie stoppen.djedje schreef:voorbeeld jingel1 dan 6 a 8 nummers er tussen en dan jingel 2 en dan weer 6 a 8 nummer jingel 3 enzo voort.
daar ben ik geen ster in. ben al aan het puzzel geweest maar dat ging niet goed sam bevrieste.
daarom vroeg ik ook als er iemand is die ff zon script kon maken als het niet al te veel gevraaagt is??????
mvg eddy
-
djedje
ik heb het als bijlage toegevoegd en ik zag net dat ik er wel een waarschuwing er in staan met als texst
( warning category[..........] does not exist maar de jingels worden wel af gespeeld
( warning category[..........] does not exist maar de jingels worden wel af gespeeld
Laatst gewijzigd door djedje op 20 mei 2015, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, onnodig om bovenstaande te quoten
Reden: quote verwijderd, onnodig om bovenstaande te quoten
-
drOhimself
Nonstop jingle1.PAL heb je dus een beetje aangepast.
Echter moet je alleen nog wat verwijderen, dan krijg je die fout melding niet meer te zien :
Ook in script 2 heb je dit aangepast.
Dus ook daar geldt, die 2e regel verwijderen.
Ik zal eens kijken of die 2 scripts samen kunnen.
Echter moet je alleen nog wat verwijderen, dan krijg je die fout melding niet meer te zien :
Ook in script 2 heb je dit aangepast.
Dus ook daar geldt, die 2e regel verwijderen.
Ik zal eens kijken of die 2 scripts samen kunnen.
-
djedje
okey heel graag moet mogelijk zijn ook voor Meeder jingles te laten afspelen naar een paar nummers.
en idd heb bij bijde scripts de 2de regel verwijdert en de fout meldingen zijn weg top bedankt.
en wacht op uw bericht en hoop dat het lukt.
mvg eddy
en idd heb bij bijde scripts de 2de regel verwijdert en de fout meldingen zijn weg top bedankt.
en wacht op uw bericht en hoop dat het lukt.
mvg eddy
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Maak een categorie in SAM met jingle_test.
Stop daarin je 7 jingles en laat onderstaande PAL draaien.
Met de smLRP wordt steeds de jingle afgespeeld met de oudste speel tijd.
Stop daarin je 7 jingles en laat onderstaande PAL draaien.
PAL.Loop := True ;
Cat['jingle_test'].QueueTop(smLRP, NoRules) ;
PAL.WaitForPlayCount(7) ;-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht