crossfade instellingen herstellen?

Cross-fade, ClockWheel, Weight, Playlist Rules, etc..
Plaats reactie
spiedie
SAM-versie: 2022.4
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

crossfade instellingen herstellen?

Ongelezen bericht door spiedie »

Twee weken geleden is mijn zender ter ziele gegaan door de upgrade naar Windows 10. Ik had het ook iets te slecht voorbereid en daardoor geen backup gemaakt. Mijn oude versie was niet compatibel met Windows 10 dus heb afgelopen vrijdag na wikken en wegen toch maar Sam 2016 aangeschaft (met een 25% korting actie). Dat de playlist verloren is gegaan is geen grote ramp, nu kan ik mooi de switch maken van MP3 naar FLAC en het opnieuw gaan opbouwen. Waar ik iets meer van baal is dat ik de crossfade instellingen nu ook kwijt ben.

Ik heb echter nog wel de mappen van de oude Sam installatie kunnen redden. De vraag is nu, zit hier ergens een bestand in verborgen die de instellingen van onder andere de crossfading en gap killer bevatten. Ik heb zelf ook al even gekeken maar ben er iets teveel leek in. Wellicht dat iemand het weet?
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Re: crossfade instellingen herstellen?

Ongelezen bericht door Wout »

De meeste gegevens worden opgeslagen in de SAMBC.core.xml.
Misschien dat ie daar nog instaat.
Afbeelding
spiedie
SAM-versie: 2022.4
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Re: crossfade instellingen herstellen?

Ongelezen bericht door spiedie »

Bedankt voor je (snelle) antwoord. Ik heb de file gevonden en bekeken. Het is echter zoveel wat er staat dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Heb vooralsnog de settings niet kunnen vinden waar ik om zocht. Kwakkeloos het hele bestandje in de nieuwe Sam map plakken lijkt ook niets uit te maken aangezien het XML bestand niet in de nieuwste versie bestaat?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht