Beste leden
Wij zijn Radio Twentestad
Wij hebben ons bezig gehouden met Sam en sinds vanavond ook SAM gekocht versie 2023.4
Deze gaan we morgen installeren etc.
Maar nu de vraag
Wij hebben onze Jukebox zo als we willen hebben op kleine puntjes na.
1 van die puntjes is de mobiel vriendelijkheid
ik heb diverse meta tags toegevoegd in de <head>
</head>
<meta name="HandheldFriendly" content="true"/>
<meta name="MobileOptimized" content="320"/>
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0"/>
Echter is onze Jukebox nog niet mobiel vriendelijk wie weet waar het mis gaat.
Onze URL is https://radiotwentestad.nl/Jukebox
Alles werkt verder zoals we hem graag zouden zien alleen de mobiel vriendelijkheid niet.
Wij zien graag een reactie met eventuele oplossing tegen moet!
Alvast Bedankt!
SamPhp Web niet mobiel vriendelijke
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: SamPhp Web niet mobiel vriendelijke
De PHP/HTML-versie die standaard komt met SAM is ouder dan 10 jaar.
Toen was mobile first niet de gedachte. Daarom schaalt het niet lekker op tablet/mobiel.
Het PHP-framework waarin de webpaginas wordt gegeneerd mag zeker een update krijgen.
Wil je een mobile friendly webpage dan kun je dat aanpassen in de map "C:\Program Files (x86)\SpacialAudio\SAMBC\samPHPweb\display"
Hierin staat de HTML-code om het naar een andere template aan te passen.
Zelf maak ik geen gebruik van de geleverde framework, maar heb hierop een eigen systeem draaien met een bootstrap-template.
Ook dit is niet ideaal, want bij kleine aanpassingen dien ik soms de gehele code aan te passen
Als ik me ooit verveel, kan ik wel de HTML-code updaten naar bootstrap voor een anno nu look & feel.
Maar als een ander dat doe, vind ik het ook prima.
Toen was mobile first niet de gedachte. Daarom schaalt het niet lekker op tablet/mobiel.
Het PHP-framework waarin de webpaginas wordt gegeneerd mag zeker een update krijgen.
Wil je een mobile friendly webpage dan kun je dat aanpassen in de map "C:\Program Files (x86)\SpacialAudio\SAMBC\samPHPweb\display"
Hierin staat de HTML-code om het naar een andere template aan te passen.
Zelf maak ik geen gebruik van de geleverde framework, maar heb hierop een eigen systeem draaien met een bootstrap-template.
Ook dit is niet ideaal, want bij kleine aanpassingen dien ik soms de gehele code aan te passen
Als ik me ooit verveel, kan ik wel de HTML-code updaten naar bootstrap voor een anno nu look & feel.
Maar als een ander dat doe, vind ik het ook prima.
-
radiotwentestad
Ahh oke dus de gekochte sam die wij hebben 2023.4 heeft de samphpweb ook geen update gehad.
Wij hebben gelukkig samphpweb wel werkend gekregen op php8.2 mochten er mensen hier interesse in hebben kan ik de eventuele files upploaden:)
P.s ik heb weinig verstand van bouwen van website`s bestaande dingen aanpassen is geen probleem maar volledig opnieuw maken is lastig whahaha
Mocht jij (wout) je ooit is vervelen dan zie ik graag een vernieuwde samphpweb versie tegen moet die ook mobiel vriendelijk is.
Bedankt voor je reactie!
Wij hebben gelukkig samphpweb wel werkend gekregen op php8.2 mochten er mensen hier interesse in hebben kan ik de eventuele files upploaden:)
P.s ik heb weinig verstand van bouwen van website`s bestaande dingen aanpassen is geen probleem maar volledig opnieuw maken is lastig whahaha
Mocht jij (wout) je ooit is vervelen dan zie ik graag een vernieuwde samphpweb versie tegen moet die ook mobiel vriendelijk is.
Bedankt voor je reactie!
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Je mag altijd een werkende code plaatsen. Hiermee kun je de andere forumgebruikers mee helpen.radiotwentestad schreef: 01 nov 2023, 19:18 Wij hebben gelukkig samphpweb wel werkend gekregen op php8.2 mochten er mensen hier interesse in hebben kan ik de eventuele files upploaden:)
-
radiotwentestad
Zal er even een nieuwe post voor maken en komt in orde!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1254 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees