ik zoek een werkend php centovacast shoutcast V2 kick script

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
spidy601
Beginnende SAM-gebruiker
SAM-versie: 2020.2
Database: MySQL
Windows: 10

ik zoek een werkend php centovacast shoutcast V2 kick script

Ongelezen bericht door spidy601 »

ik zoek een php centova shoutcast V2 kick script
ik heb even het forum door gezocht maar de php kick scripts die ik gevonden heb die werken niet.
ik heb een php kickscript nodig dat je eerst een wachtwoord moet invoeren voordat je in de kick php script komt.
ik kan altijd nog in centovacast dj acounts gaan aanmaken maar dan moet ik weer apart inloggen ik vind het veel makkelijker het direct via de website te doen.

ik heb namelijk op mijn synology 723+ virtual machine draaien waar centos stream 9 op draait en heb via putty centovacast geïnstalleerd
ook heb ik via een achterdeurtje windows 11 kunnen instaleren op de synology 723+ nas windows 11 is sam broadcaster geïnstalleerd
ik heb thuis nu een server staan die alles regelt.

het enige vervelende van windows is dat windows zo nu en dan moet updaten en dus zomaar alles afsluit hier neemt de auto dj van centovacast het over als windows aan het updaten is.

ik zoek een php kick script om de auto dj er uit te kunnen kicken en sam weer te kunnen laten draaien.
windows 11 is zo geprogrammeerd dat alle programma's achter de schermen na het opstarten uitgevoerd worden zonder eerst te hoeven aanmelden in windows.

ik heb geen stream server bij een hosting provider om dat ik de enige ben die naar de stream luistert.
als ik een stream hosting provider neem dan moet ik ook buma en sena rechten af dragen.
en dat kan ik momenteel niet betalen en ik ben de reclames op de radio meer dan zat.
vandaar dat ik een privé shoutcast heb.
spotifi kost toch gauw 10 euro p/m en de muziek via mijn eigen prive shoutcast is het gratis.
alleen mensen die mijn ip adres en de juiste poort nummer weten kunnen mijn stream wel vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht