Factorystation draait nu al maanden op dat heeeeele lange PAL script van Kees.
Gaat gewoon super, alleen ja met de tijd kom je nieuwe dingen tegen en moeten zaken verandert worden ook voor het gemak,,,gemak dient de mens toch?
Momenteel geeft elke playlist aan dat er een plaat uit een [cat] map gehaald moet worden, de cat onder playlist is weer gekoppeld aan dezelfde map op de HD.
Nu de vraag, als de map op de hd nieuwe nummers krijgt of tracks worden gewist dan is de desbetreffende [cat] map nog niet geupdate, nu las ik er ergens dat dit toch kon weet alleen niet meer waar ik dat las, misschien heeft iemand hier een oplossing voor.
Dat rescan zou handig zijn voor dj's die op afstand via een ftp server updaten, muziek uithalen en weer indoen,,,als sam de map [cat] map ook rescand zijn we van een heel groot probleem af. :ANAL:
dan het random gebeuren, welke optie kan ik beter gebruiken als een cat map niet al te veel nummers bevat, hoe meer is beter maar hoe minder da's een probleem, random en no rules geeft dan in een playlist al snel dezelfde tracks aan terwijl er nog best genoeg andere keuze in zitten.
Hopelijk een leuk en slimme oplossing voor het internetstation, dat zijn weerga niet kent.