Hoe Kan op op website spelende muziek nummers laten zien
- Borg
- Beheerder
- SAM-versie: 2.8.0.
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Re: Hoe Kan op op website spelende muziek nummers laten zien
Ik ook:
Hij wil een site op z;n html met daarin ervoor de Nu op Comodrore Radio.
:smt100
Jos
Hij wil een site op z;n html met daarin ervoor de Nu op Comodrore Radio.
:smt100
Jos
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
sorry voor de onduidelijke taal maar ik ben nog niet zo thuis in dat soort termen en hoe ik het formulieren moet mij excusses hier voor want alles wat ik heb samen met mijn pa hebben wij moeten uitvinden hoe het werkt en dat soort dingen en mensen die dat ook hebben moeten doen mischien jullie ook wel dus die weten wel hoe moeilijk het is
en ik wil inderdaad de tekst van Nu Bij Radio Commodore
gr pascal
en ik wil inderdaad de tekst van Nu Bij Radio Commodore
gr pascal
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Dus voor de goede orde.
Op de server van dshvo is geen PHP-beschikbaar dan, alleen HTML dan.
En dan via HTML zijn shoutcast gegevens uitlezen en spelende nummer met daarvoor Nu op Commedore-radio ; op z`n voorpagina weer te zetten.
Snap het helemaal, zal eens zoeken of der zo iets al is.
Op de server van dshvo is geen PHP-beschikbaar dan, alleen HTML dan.
En dan via HTML zijn shoutcast gegevens uitlezen en spelende nummer met daarvoor Nu op Commedore-radio ; op z`n voorpagina weer te zetten.
Snap het helemaal, zal eens zoeken of der zo iets al is.

:smt044dsvho schreef:borgt
als dat zou kunnen zou super wezen want als de nonstop draait krijgen we verzoekje's en wij doen alleen verzoekje's met live uitzending en als ik dan kan laten zien op de wesbite dat het nonstop of live dj is misschien dat het voor de luisteraar ook duidelijker is
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Een HTML-script voor het uitlezen van je shoutcast-gegevens heb ik helaas niet gevonden.
Voor eventuele ondersteuning in PHP kan je een eigen server gaan draaien.
Voor eventuele ondersteuning in PHP kan je een eigen server gaan draaien.
- cyberneticorganism
- VIP
- SAM-versie: 2014.7
- Database: MySQL
- Windows: 10
- Contacteer:
Ik heb wel een PHP variant beschikbaar maarja... :rolleyes:
Een php had ik ook al voor hem, maar zijn website ondersteunt geen php.
Hoi Pascal
Ach ja zo kom je af en toe oude bekende tegen zoma op een forum.
Ma het html en php gebruiken samen dat moet wel kunnen. Ik heb enkele site's in onderhoud waar ik ook html en php gecombineert heb. Enige probleem is dat je zobiezo met een i-frame moet werken. En zover ik weet moet het ook met microsoft publiser werken.
Laat maar ff weten of probleem is opgelost of dat hier nog ondersteuning in gevraag word.
MvG Frank
Ach ja zo kom je af en toe oude bekende tegen zoma op een forum.
Ma het html en php gebruiken samen dat moet wel kunnen. Ik heb enkele site's in onderhoud waar ik ook html en php gecombineert heb. Enige probleem is dat je zobiezo met een i-frame moet werken. En zover ik weet moet het ook met microsoft publiser werken.
Laat maar ff weten of probleem is opgelost of dat hier nog ondersteuning in gevraag word.
MvG Frank
Hallo Frank
ik weet niet of ik de goede voor me heb maar maar ik weet niet hoe dat werkt met een i frame en zo als je misschien wel gezien hebt is het geen dat ik bedoel niet meer op onze website zichtbaar en ik ben bezig met een nieuwe website en moet dan maare even kijken of er nog ruimte is om zon bestandje als nog te plaatsen op onze website mocht dit zo zijn dan meld ik me wel even
maar in ieder geval bedankt voor je berichtje
mvg pascal
ik weet niet of ik de goede voor me heb maar maar ik weet niet hoe dat werkt met een i frame en zo als je misschien wel gezien hebt is het geen dat ik bedoel niet meer op onze website zichtbaar en ik ben bezig met een nieuwe website en moet dan maare even kijken of er nog ruimte is om zon bestandje als nog te plaatsen op onze website mocht dit zo zijn dan meld ik me wel even
maar in ieder geval bedankt voor je berichtje
mvg pascal
Hoi Pascal.
Ja je hebt de goede Frank voor je. Ma dat wist je denk ik zelf ook wel.
Maar heb al gelezen op je site dat je nieuwe kreeg. Mocht je de nieuweo online hebben roep je ma een keertje als je de huidig nummer nog online wil hebben. Dan kan ik dit eventueel wel ff voor je ficken.
ik hoor het wel anders vraag me msn adres maar aan Marco. Zal tegen hem zeggen als je er om vraagt die hem ma moet door geven.
Nou we gaan best off topic. Snel ma weer terug na de topic vragen.
Whaha
Groet Frank
Ja je hebt de goede Frank voor je. Ma dat wist je denk ik zelf ook wel.

Maar heb al gelezen op je site dat je nieuwe kreeg. Mocht je de nieuweo online hebben roep je ma een keertje als je de huidig nummer nog online wil hebben. Dan kan ik dit eventueel wel ff voor je ficken.
ik hoor het wel anders vraag me msn adres maar aan Marco. Zal tegen hem zeggen als je er om vraagt die hem ma moet door geven.
Nou we gaan best off topic. Snel ma weer terug na de topic vragen.
Whaha
Groet Frank
is het niet makelijker om het via sam te doen..
je zet bij elke sam gebruiker de ftp in stellingen en je kan alles aan passen zoals jij wilt,
er is ook een andere mogelijk heid.
als je provider gebruikt maak van centova cast daar zit html snipers bij waar door je heel simpel het in je pagin kan verwerken
klein voor beeld hoe dat er uit ziet
html code van Recent Tracks
dit moet in de head
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://ip adres/theme/widget_recenttracks.css" />
<div id="cc_recent_tracks">Loading...</div>
en deze kan je plaatsen waar je wilt
<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://ip adres/system/recenttracks.js"></script>
<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://ip adres/js.php/streamnaam/recenttracks/rnd0"></script>
dit is alleen mogelijk als je hoster gebruik maakt van centovacast
anders blijf je met php of samHTMLweb
je zet bij elke sam gebruiker de ftp in stellingen en je kan alles aan passen zoals jij wilt,
er is ook een andere mogelijk heid.
als je provider gebruikt maak van centova cast daar zit html snipers bij waar door je heel simpel het in je pagin kan verwerken
klein voor beeld hoe dat er uit ziet
html code van Recent Tracks
dit moet in de head
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://ip adres/theme/widget_recenttracks.css" />
<div id="cc_recent_tracks">Loading...</div>
en deze kan je plaatsen waar je wilt
<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://ip adres/system/recenttracks.js"></script>
<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://ip adres/js.php/streamnaam/recenttracks/rnd0"></script>
dit is alleen mogelijk als je hoster gebruik maakt van centovacast
anders blijf je met php of samHTMLweb
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2749 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout