Sam Php web

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Plaats reactie
Marting

Sam Php web

Ongelezen bericht door Marting »

Na een tijdje te hebben geprobeert met sam htm web wou dat niet lukken

heb geprobeerd om de php versie te installeren maar wat ik ook doe ik volg de instructie van wout werkt niet als ik alles op php web heb gezet dan genereert hij geen playlist want dat kent ie niet wie kan me helpen om het goed werkende te krijgen

ik wou de mysql installeren maar die pakt mijn verzie van sam niet ik heb de versie v.2.8.1 en daar heeft hij een mysql bij geinstalleert maar kan die nergen vinden help
Marting

Re: Sam Php web

ik heb trouwens teamvieuwer dus je kan mee kijken wat er fout is als dat makkelijker is
pergo

Ongelezen bericht door pergo »

handleiding goed lezen
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

volgens mij is v2.8 allang EoS.....
Marting

ja dat kan wel zo zijn maar deze ken ik nu een beetje hahaha dus ik hoop echt dat iemand mij kan helpen je kan zelfs als je wilt mijn computer over nemen via team vieuwer kijk het request systeem werkt wel via sam htm web maar dan kan ik de popup van dat het verzoek is aangevraagd niet veranderen
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wout »

Marting schreef:je kan zelfs als je wilt mijn computer over nemen via team vieuwer
Dat is niet de bedoeling, want daar hebben de andere forum-gebruikers niks aan.

Zoals geschreven staat in de FAQ.
viewtopic.php?f=216&t=2910#p18329

Wat is je URL?
Afbeelding
Marting

http://www.jenfm.nl

nee dat snap ik maar ik weet het niet meer en ben geen held in php dus vandaar mijn vraag of iemand mij kon helpen met instellen. Ik heb je handleiding stap voor stap gevolgd en het is de bedoeling dat de verzoekjes met berichten aangevraagd worden waar luisteraars een bericht in kunnen plaatsen en de popup kan je in html niet veranderen heb echt alles al geprobeerd heb zelfs flexwebhosting aan de lijn gehad voor de server van hun dus ik weet het echt niet meer [smilie=buba.gif]
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht