PAL script voor nieuws op heel uur
PAL script voor nieuws op heel uur
Hoi allemaal, ik weet dat er in het forum ontzettend veel over PAL scripts word geschreven, je word er gewoon duizelig van. Ik ben een leek op dit gebied en moet nog heel veel leren. Ik heb mijn sam 4.2.2 geinstaleerd via de gebruiksaanwijzingen via de forum en draai nonstop via een format playlist met al de nodige regels. Nu zou ik er graag rond het hele uur het nieuws in willen hebben via een PAL script, en ik heb dan ook al heel wat scripts geprobeerd maar sam draait het nieuws niet. Omdat het niet om het hele uur kan vanwege de draaiende mp3. Ik heb gelezen over uurstoppers enz enz. AUB beste mensen ik zou zo graag het nieuws in mijn programma hebben, maakt mij niet uit dat hij het nummer afkapt. Is het wel mogelijk om op de manier hoe ik het wil, vanwege hoe ik mijn playlist samen heb gesteld.(format playlist) zoals beschreven bij sam instellingen. Ik zal wel een beetje dom overkomen gezien ik hier duidelijk met mensen te maken heb die profs zijn op dit gebied. Dit kan je echt wel opmaken als je hier in het forum begint te lezen maar ik heb echt een beetje hulp nodig. Kan er alstublieft iemand mij een beetje helpen met wat duidelijke taal voor een leek. Gezien ik het echt wel wil leren, er staat alleen ontzettend veel over dit onderwerp geschreven en ik krijg er gewoon niet het goede uit.
Laatst gewijzigd door johanneke op 29 mar 2012, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: PAL script voor nieuws op heel uur
Hoi Johanneke,
Van welke nieuws-provider krijg je nu je nieuws binnen ?
Van welke nieuws-provider krijg je nu je nieuws binnen ?
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Johanneke,
wil je a.u.b. wat meer punten, komma`s en een enter gebruiken.
Ik ben al na 2 zinnen gestopt met lezen .
wil je a.u.b. wat meer punten, komma`s en een enter gebruiken.
Ik ben al na 2 zinnen gestopt met lezen .
Is goed Wout sorry komt dat ik het zo snel op wil schrijven ik ga er zeker rekening mee houden sorry . [smilie=blush2.gif]
Laatst gewijzigd door johanneke op 29 mar 2012, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Het nieuws krijg ik trouwens via LMN en dat moet ik dan via een tooltje binnen halen, dit werkt prima.
Johanneke,
Kijk eens even naar dit topic :
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... 2&start=20
Hierin worden diverse PALs aangeleverd door gebruikers.
Daar zit vast wel wat bij.
(Het zijn behoorlijk wat pagina's)
Kijk eens even naar dit topic :
http://www.broadcasterforum.nl/viewtopi ... 2&start=20
Hierin worden diverse PALs aangeleverd door gebruikers.
Daar zit vast wel wat bij.
(Het zijn behoorlijk wat pagina's)
Tof bedankt, daar ga ik direckt aan beginnen [smilie=good.gif] maakt niet uit hoeveel paginas het zijn als hij er tussen zit
ben ik een gelukkig man. Bedankt voor je hulp, word zwaar gewadeerd.
groetjes johanneke
Klopt heel wat scripts maar helaas niet wat ik zoek, ben bang dat door het soort playlist dat ik gebruik daar geen PAL script voor gescreven kan worden, maar toch bedankt voor de moeite.
gr Johanneke
ben ik een gelukkig man. Bedankt voor je hulp, word zwaar gewadeerd.
groetjes johanneke

Klopt heel wat scripts maar helaas niet wat ik zoek, ben bang dat door het soort playlist dat ik gebruik daar geen PAL script voor gescreven kan worden, maar toch bedankt voor de moeite.
gr Johanneke
Oh beste mensen, voorlopig ben ik er uit [smilie=yahoo.gif] , het is dan wel niet op de manier zoals de profs hier het doen
maar het werkt. wel niet precies op het uur maar via de event-scheduler, en dan de tijd een beetje afstellen.
Nu ga ik me er op storten om het te doen hoe het hoort, en ga het forum uitspitten, gezien ik gelezen heb dat Wout er uit is met een PAL script. Maar het blijft leuk om hier op de forum te zijn, vooral vanwege het doorzettings vermogen van sommige mensen hier, als het bv over een PAL script gaat. [smilie=music.gif] Nogmaals dit is de site to be.
groetjes johanneke
maar het werkt. wel niet precies op het uur maar via de event-scheduler, en dan de tijd een beetje afstellen.
Nu ga ik me er op storten om het te doen hoe het hoort, en ga het forum uitspitten, gezien ik gelezen heb dat Wout er uit is met een PAL script. Maar het blijft leuk om hier op de forum te zijn, vooral vanwege het doorzettings vermogen van sommige mensen hier, als het bv over een PAL script gaat. [smilie=music.gif] Nogmaals dit is de site to be.
groetjes johanneke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 54 Reacties
- 24033 Weergaves
-
Laatste bericht door peellandfm
-