Hallo.
Ik ben opzoek naar een PAL script, waarbij ik mijn gehele muziek archief op mijn website kan plaatsen. Zodat mensen via dat archief een plaatje kunnen aanvinken als verzoekje, en dat vervolgens dat zelfde plaatje onderaan komt de staan als verzoekje. Dus, als bijvoorbeeld Pietje eerder een verzoekje aanvraagt dan Jantje, komt die van Pietje eerst. Ik heb hierbij nog een aantal mededelingen en vragen over. Zo'n playlist, moet ik daar een server voor aanmaken? Zoja, hoe en wat... Ik heb al in een handleiding gelezen (ik weet niet of dat hierbij hoort), dat er FTP gegevens voor nodig zijn van mijn eigen website/server/hosting bla bla... Ik heb dus geen FTP gegevens, aangezien mijn website is gebouwd met een site-builder. Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden. B.v.d
Groet,
Glenn
Playlist op website + Request
-
iRuud
Re: Playlist op website + Request
Plaats de sam{php/html}web op je website.. maak een connectie met je database (port 3306 voor MySQL; 3050 voor Firebord) en forward poort 1221 voor requests naar SAM..
Makkelijker kunnen we het niet maken.
Makkelijker kunnen we het niet maken.
-
delta1967
Gewoon ff een localhost programma zoals omnihttpd of apachi gebruiken via je eigen ipadres werkt aanvragen met php uitstekend en mooiste is met de php versie is dat het niets te doen heeft met audiorealm.com
-
delta-fm
Of natuurlijk kun je ook in de map reg van samphpweg stuk of wat bestande veranderen, en ja heb gelukkig m'n oude acount weer gevonden [smilie=good.gif]
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Playlist op website niet synchroon met playlist Sam
door medewerkerikon » » in Website» - 1 Reacties
- 2142 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout