PHP paginas

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Gesloten
differencefm

PHP paginas

Ongelezen bericht door differencefm »

Hallo,

Onlangs hebben we noodgedwongen een andere sam versie moeten installeren. Dit hebben we gedaan door deze gewoon erover heen te zetten. Zo bleef de playlist en alles gewoon bewaard. Tot zover werkt het allemaal wel

Onze vraag is, Moeten de php paginas in onze sam pc dezelfde zijn als die op onze website? De paginas op de site zijn namelijk ontdaan van alle onnodige info.Deze worden nu niet meer weergegeven op de site en dat deden ze voorheen wel.

IP klopt, poortjes staan open
drOhimself

Re: PHP paginas

Ongelezen bericht door drOhimself »

Welke SAM versie hadden jullie?
Welke SAM versie hebben jullie nu ?

Indien op de oude versie de php instellingen zijn veranderd, dan zal met de installatie van een andere versie, deze veranderingen ongedaan zijn gemaakt.
Ofwel, je hebt weer gewoon de 'originele' php instellingen.
Hierdoor zie je op je website weer de 'originele' SAM php pagina.
Dus, indien je geen backup hebt gemaakt van je SAM folders van je oude versie, zal je al je php instellingen weer opnieuw moeten aanpassen.
differencefm

Draaien nu 4.9.1

Op de site wordt ook niks weergegeven nu. Volgens mij moet ik nu in mijn SAM pc ook de database gegevens in de php paginas zetten toch?

De pagina's op de website zelf zijn aangepast dan wel gesloopt door de webdesigner. Die staan nog wel op de site en is niks aan veranderd
\
drOhimself

Ongelezen bericht door drOhimself »

Klopt
differencefm

ok gaan we daar maar es even mee bezig.
thnx!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen