request via een ander dan audiorealm
-
theo2806
request via een ander dan audiorealm
Omdat ik toch vaak storingen heb met audio realm zoals dubbel doorsturen van request of gewoon het ontbreken van de service wilde ik vragen of het mogelijk is dit zelf op een server te laten afhandelen ? Dus de request aanvraag naar een eigen server te sturen
groetjes
groetjes
-
fadingfm
Re: request via een ander dan audiorealm
Dat zou wel handig zijn is de afgelopen dagen wel veel storing
-
frank1964
Heel simpel Evertje..... als je met SAM htm web werkt loopt de verzoekafhandeling via de servers van audiorealm en die ligt er de afgelopen dagen nogal eens uit.
Ten tijde van Kees als forum beheerderhadden we ook als htmlérs ook de mogelijkheid om dit forum als verzoekserver te kunnen gebruiken dmv. van een scriptje van Kees. Deze mogelijkheid is echter komen te vervallen.
Ten tijde van Kees als forum beheerderhadden we ook als htmlérs ook de mogelijkheid om dit forum als verzoekserver te kunnen gebruiken dmv. van een scriptje van Kees. Deze mogelijkheid is echter komen te vervallen.
-
Evertje
Audiorealm is dan toch bijna hetzelfde als Shoutcast?!
Of ben ik nou echt een dummy..
( Ik ben meer een persoon van de programmeer codes, niet van de services.. )
Of ben ik nou echt een dummy..
( Ik ben meer een persoon van de programmeer codes, niet van de services.. )
-
theo2806
inderdaad fadingfm, door de vele storingen en zeker de laatste tijd is het voor de luisteraars niet echt leuk meer om in de jukeboxen te snuffelen.
Dus was mijn gedachte om het request systeem dus de server die de requesten verder afhandeld op een eigen server te draaien
Ik zag dat het ook al eens op de server van het forum heeft gedraaid, andere oplossing die ik vond werkt ook niet, festerhead
groetjes
Dus was mijn gedachte om het request systeem dus de server die de requesten verder afhandeld op een eigen server te draaien
Ik zag dat het ook al eens op de server van het forum heeft gedraaid, andere oplossing die ik vond werkt ook niet, festerhead
groetjes
-
fadingfm
Ehhhh als je met PHP werkt loopt ie toch ook via audiorealm, of heb ik het nu mis.frank1964 schreef:Heel simpel Evertje..... als je met SAM htm web werkt loopt de verzoekafhandeling via de servers van audiorealm en die ligt er de afgelopen dagen nogal eens uit.
Ik werk zelf met php maar als de severs bij audiorealm weer eens lastig doen, merk ik het gelijk ook.
-
frank1964
php loopt niet via audiorealm maar gewoon via je eigen server/hoster
-
fadingfm
Das vaag zal ik zeker toch iets fout doen want zat en zondag was het drama en nu gaat ie weer als een trein. Tevens zie ik wel in mijn menu balk dat zij zoekt naar audioreal.com bedankt voor de tip moet ik even verder snuffellen
-
FataMorgana
Wilde een nieuw topic openen maar zag een recent Audiorealm-vraag en denk dat het er wel bij past...
Ik zou er namelijk ook wel (weer) eens af willen want ben die links naar CD kopen zat, vooral omdat ze toch niet werken...
Maar ook omdat ik de laatste tijd iets nieuws ervaar:
Ik gebruik de laatste tijd Firefox als standaardbrowser.
Als een CD-hoes niet gevonden kan worden gaf I.E. dit gewoon niet weer.
Bij Firefox komt de tekst: "Buy 'artiest' CD 'albumnaam' now!"
Dat wil ik helemaal niet zien!
Behalve dat we zoeken naar een alternatief voor Audiorealm, weet iemand hoe ik dit eventueel kan uitzetten?
Ik zou er namelijk ook wel (weer) eens af willen want ben die links naar CD kopen zat, vooral omdat ze toch niet werken...
Maar ook omdat ik de laatste tijd iets nieuws ervaar:
Ik gebruik de laatste tijd Firefox als standaardbrowser.
Als een CD-hoes niet gevonden kan worden gaf I.E. dit gewoon niet weer.
Bij Firefox komt de tekst: "Buy 'artiest' CD 'albumnaam' now!"
Dat wil ik helemaal niet zien!
Behalve dat we zoeken naar een alternatief voor Audiorealm, weet iemand hoe ik dit eventueel kan uitzetten?
-
theo2806
ik heb de oplossing via :viewtopic.php?f=85&t=2296&sid=3add81f5fdfa4ff1315c9e4ba6b3706f
gevonden
gevonden
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1647 Weergaves
-
Laatste bericht door Kees