Request html IP + port blocked OPGELOST

PHP, HTML, Joomla, WordPress, etc..
Gesloten
HeRiNo

Request html IP + port blocked OPGELOST

Ongelezen bericht door HeRiNo »

Hoi, uiteindelijk probeer ik toch maar het request systeem in HTML op mn joomla site te krijgen. Hij staat er nog niet goed op maar dat is voor later zorg. Ik heb alle stappen doorlopen van de uityleg van dit forum. Ik moets mijn IP vermelden...mijn eigen IP. Ik deed dat maar als ik nu als test een verzoekje wil doen krijg ik na even wachten een pop up met de melding:

Your request failed. Reason given:
Unable to connect to ***.***.*.*:1221
Station might be off;ine, or connection is being blocked. (Err#: 803)

Het gekke is dat waar de sterretjes staan het IP staat van de computer dat IP dat zeg maar van de router af komt en niet het echte IP. En zoals gevraagd heb ik wel het echte IP ingevuld.

Wie weet wat er mis gaat?

Groetjes, Herman.
Borg
Beheerder
SAM-versie: 2.8.0.
Database: MySQL
Windows: 10
Contacteer:

Re: Request html IP

Ongelezen bericht door Borg »

Waarschijnlijk heb je het spul geupload, kwam je achter de foutmelding en heb je het IP adres veranderd ?

Nu nog even generate playlist en spul opnieuw uploaden..

Jos
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
HeRiNo

Borg schreef:Waarschijnlijk heb je het spul geupload, kwam je achter de foutmelding en heb je het IP adres veranderd ?

Nu nog even generate playlist en spul opnieuw uploaden..

Jos
Ik heb na de foutmelding niets veranderd. Er staat in de map in SAM nog steeds het "echte" IP maar de foutmelding meld de IP van de router die begint met 192.168

Herman.
peellandfm
Moderator
SAM-versie: 4.9.1.*
Contacteer:

Ongelezen bericht door peellandfm »

ik zou de _config.html eens aanpassen en daarna nog eens uploaden
HeRiNo

peellandfm schreef:ik zou de _config.html eens aanpassen en daarna nog eens uploaden
Dank voor je reactie, maar wat moet ik dan aanpassen nog? Ik heb dat wel al 100 keer gedaan keer op keer de uitleg van wout er bijj. Vanmiddag nog gekeken op http://ping.eu of de poorten open staan. Nou 3306 en 1221 stonden al open omdat ik die voor mirc open heb staan. in mijn router zit preset daarvoor en ook voor voor shoutcast 8000-8005 die heb ik ook open gezet vanmiddag en alles in de firewall ook open gezet en ping.eu blijft zeggen: Poort closed.

Groetjes. Herman.
Wout
Beheerder
SAM-versie: 2019.3
Database: MariaDB
Windows: 11
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wout »

Nu zie ik 2 problemen.
  • Je hebt het over je interne IP (192.etc..)
  • En over een gesloten poort
Dus wat is het nu feitelijk?
Geef ook anders je website, dat is veel makkelijker voor ons.
Afbeelding
HeRiNo

Wout schreef:Nu zie ik 2 problemen.
  • Je hebt het over je interne IP (192.etc..)
  • En over een gesloten poort
Dus wat is het nu feitelijk?
Geef ook anders je website, dat is veel makkelijker voor ons.
Hoi Wout,

www.radio-heaven.com maar het sysyteem staat nog niet goed online. Als ik probeer een request te doen krijg ik de melding dat IP niet bereikbaar is. eert gaf ie daar het IP aan van de router zeg maar...192.etc en nu geeft ie ook het IP aan wat ik van mn provider heb. Op ping.eu wordt aangegeven dat de poorten 3306, 1221 en 8000 gesloten zijn maar die staan open. bijv. poorten 3306 en 1221 zitten in een serie poorten die voor mirc ook open moeten staan en via mirc werkt allles dus die staan open. poort 8000 heb ik voor de zekerheid gister in de router ook nog open gezet + ook toegevoegd als uitzondering in firewall. Toch blijft ping.eu aangeven "ports closed"

Groetjes, Herman.
peellandfm
Moderator
Contacteer:

HeRiNo schreef: Op ping.eu wordt aangegeven dat de poorten 3306, 1221 en 8000 gesloten zijn.
Geloof ze nou maar.
HeRiNo

peellandfm schreef:
HeRiNo schreef: Op ping.eu wordt aangegeven dat de poorten 3306, 1221 en 8000 gesloten zijn.
Geloof ze nou maar.
Waar staat dat ik ze niet geloof dan? Ik leg alleen aan Wout uit wat er loos is omdat hij daar om vroeg en omdat ik om hulp vraag omdat ik er niet meer uit kom.
peellandfm
Moderator
Contacteer:

HeRiNo schreef:Op ping.eu wordt aangegeven dat de poorten 3306, 1221 en 8000 gesloten zijn maar die staan open.
Is dit mijn tekst dan??
HeRiNo

peellandfm schreef:
HeRiNo schreef:Op ping.eu wordt aangegeven dat de poorten 3306, 1221 en 8000 gesloten zijn maar die staan open.
Is dit mijn tekst dan??
erg vriendelijk ben je voor een moderator...beetje hoog in t bolletje heb je t zeker?
HeRiNo

Beste mensen, ondanks zo'n botte moderator wou ik toch even melden dat het probleem is opgelost. Er stond in de router 1 poort wel open maar werd naar de verkeerde computer gestuurt. Dus naar .3 en moest naar .4. Iedereen bedankt voor de hulp.

Groetjes, Herman.
peellandfm
Moderator
Contacteer:

HeRiNo schreef: Iedereen bedankt voor de hulp.
Echt iedereen???
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht