Hoi, met heel veel hulp van mensen hier heb ik na maanden eindelijk het requestsystem draaien in mn joomla website en gewoon PHP. Nu zie ik 1 probleempje nog......als ik request oproep www.radio-heaven.com (menuknop "MuziekMasjien") kom ie terecht op de searchlist voor van 0 tot 9 . Als je daaruit een request doet mislukt hij altijd met deze melding: "Artist recently played" maar dat is niet zo. Bij van A tot Z heb ik dat niet en werkt het perfect. Weet iemand wat er mis gaat?
Groetjes, Herman.
Request 0-9 werkt niet
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: Request 0-9 werkt niet
Klopt, als je kijkt op artiest is het blanco.
Heb je toevallig het nieuws/jingle promo ook als blanco artiest ingevuld dan ziet hij dat als gespeelde artiest.
Oplossing, je mp3 beter taggen op artiest.
Heb je toevallig het nieuws/jingle promo ook als blanco artiest ingevuld dan ziet hij dat als gespeelde artiest.
Dank voor je reactie Wout....ja dat is inderdaad een puinhoop nog. Is er toevallig bij jouw weten een proggramma om die tags te reorganiseren?Wout schreef:Klopt, als je kijkt op artiest is het blanco.
Groetjes, Herman.
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Ik vrees dat het met de hand moet worden gedaan.
De meeste zoek-tag-programma`s zoeken met artiest & titel op album, jaar, nr etc..
Je kan eventueel met Musicbrainz proberen.
http://musicbrainz.org/
De meeste zoek-tag-programma`s zoeken met artiest & titel op album, jaar, nr etc..
Je kan eventueel met Musicbrainz proberen.
http://musicbrainz.org/
Hartelijk dank Wout voor je heldere antwoord. Nou dat wordt dus inderdaad handmatig dus dat gaat heel even de wachtkamer in. Ik ben nu eerst aan de gang alles aan te passen en te vertalen. Wat ik me nu nog afvroeg........is er ergens vertaling naar het nederlands te vinden van het request system?
Groetjes, Herman.
Groetjes, Herman.
beste
even terug te komen op wat wout zei klopt niet helemaal want ik heb mijn mp3 allemaal betiteld en geeft ook bij sommigen nummers aan als ik die wil aan vragen Artist recently played.
dus ik denk dat dat iets met script of niet goed geüpload in de database denk ik
even terug te komen op wat wout zei klopt niet helemaal want ik heb mijn mp3 allemaal betiteld en geeft ook bij sommigen nummers aan als ik die wil aan vragen Artist recently played.
dus ik denk dat dat iets met script of niet goed geüpload in de database denk ik
Kun je aangeven bij welke nummers dit dan gebeurt?
En wat staat er dan ingevoerd bij Artist ?
Kun je laten zien wat er in de MP3 tags staat ?
En wat staat er dan ingevoerd bij Artist ?
Kun je laten zien wat er in de MP3 tags staat ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1130 Weergaves
-
Laatste bericht door Wout